Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/681
Title: | Використання сервісів для створення мобільних додатків у навчальному процесі в закладах передфахової вищої освіти |
Other Titles: | The use of services for the mobile applications creation in the educational process in pre-professional higher education institutions |
Authors: | Кайдан, Н.В. Кайдан, В.П. Кравченко, Є.Ю. |
Keywords: | передфахова вища освiта мобiльнi додатки метод проєктiв iнформатика технологiї конструктор мобiльних додаткiв |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Донбаський державний педагогічний університет |
Series/Report no.: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 11; |
Abstract: | Стаття присвячена реалiзацiї положень, передбачених Законом України «Про фахову передвищу освiту», шляхом використання в навчальному процесi за спецiальнiстю «Iнженерiя програмного забезпечення» методу проєктiв. Сам метод автори пропонують реалiзовувати за допомогою конструкторiв мобiльних додаткiв. Такий вибiр зумовлений популярнiстю мобiльних додаткiв, можливiстю створення програмного продукту безпосередньо без самого програмування, широким вибором доступних засобiв. |
Description: | The article is devoted to the topic of implementation of the principles provided by the Law of Ukraine by using the project method in the educational process in the specialty «Software Engineering». The authors propose to implement the method with the help of mobile application designers. This choice is caused by the popularity of mobile applications, an ability to create a software product directly without programming, and a wide range of available tools. |
URI: | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/681 |
ISSN: | 2413-2667 |
Appears in Collections: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 11 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pp108-112.pdf | 153,01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.