Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/691
Назва: | Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять до навчальної дисципліни історія України |
Інші назви: | методичний посіб. |
Автори: | Шалашна, Н. М. Проскунін, В. М. Баклашова, Т. М. |
Ключові слова: | історія України семінарські заняття |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | [б. и.] |
Короткий огляд (реферат): | Методичний посібник призначений для допомоги у вивченні навчальної дисципліни “Історія України”. Посібник містить питання семінарських занять, списки рекомендованої літератури та інструктивні матеріали для самостійної підготовки до семінарських занять, питання для самоконтролю та завдання для самостійної роботи. Видання призначено для студентів вищих навчальних закладів неісторичних спеціальностей. |
Опис: | Семінарське заняття передбачає обговорення певних питань, що в комплексі розкривають історичний процес протягом певного періоду, який має об'єктивні відмінності та внутрішню логіку розвитку. Ця логіка має бути відображена у відповіді. Кожне питання має бути розкрите повністю. Мета семінарських занять – поглиблення та закріплення знань, отриманих на лекціях та під час самостійного вивчення окремих тем курсу. Як правило, на семінар виносяться 3–4 питання; їх розглядають як у традиційній формі, так і у вигляді дискусії, розгорнутої бесіди, конференції, “круглого столу”, особливо якщо обговорюються проблемні питання. Дистанційна форма навчання передбачає відповідь на кожне питання семінару у вигляді короткої доповіді-есе, що включає короткий виклад вивченого матеріалу та власної точки зору. Готуючись до семінарського заняття, необхідно опрацювати рекомендовані до даної теми джерела та літературу, продумати відповіді на кожне питання, скласти план і послідовно викласти зміст своєї відповіді. Важливе значення у підготовці до семінару мають консультації викладачів, проте значною мірою вивчення матеріалу забезпечується самостійною роботою, яка є однією з основних форм навчального процесу. Форми самостійної роботи включають вивчення і конспектування документів та інших історичних джерел, навчальної та навчально-методичної літератури, монографій і наукових статей, написання тематичних повідомлень, доповідей, рефератів. Основна ділянка самостійної роботи – уважне читання і конспектування передбачених до семінарського заняття основних джерел та літератури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/691 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Інструктивно-методичні матеріали до семінар.занять Історія України.pdf | 162,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.