Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/691
Название: Інструктивно-методичні матеріали до семінарських занять до навчальної дисципліни історія України
Другие названия: методичний посіб.
Авторы: Шалашна, Н. М.
Проскунін, В. М.
Баклашова, Т. М.
Ключевые слова: історія України
семінарські заняття
Дата публикации: 2018
Издательство: [б. и.]
Краткий осмотр (реферат): Методичний посібник призначений для допомоги у вивченні навчальної дисципліни “Історія України”. Посібник містить питання семінарських занять, списки рекомендованої літератури та інструктивні матеріали для самостійної підготовки до семінарських занять, питання для самоконтролю та завдання для самостійної роботи. Видання призначено для студентів вищих навчальних закладів неісторичних спеціальностей.
Описание: Семінарське заняття передбачає обговорення певних питань, що в комплексі розкривають історичний процес протягом певного періоду, який має об'єктивні відмінності та внутрішню логіку розвитку. Ця логіка має бути відображена у відповіді. Кожне питання має бути розкрите повністю. Мета семінарських занять – поглиблення та закріплення знань, отриманих на лекціях та під час самостійного вивчення окремих тем курсу. Як правило, на семінар виносяться 3–4 питання; їх розглядають як у традиційній формі, так і у вигляді дискусії, розгорнутої бесіди, конференції, “круглого столу”, особливо якщо обговорюються проблемні питання. Дистанційна форма навчання передбачає відповідь на кожне питання семінару у вигляді короткої доповіді-есе, що включає короткий виклад вивченого матеріалу та власної точки зору. Готуючись до семінарського заняття, необхідно опрацювати рекомендовані до даної теми джерела та літературу, продумати відповіді на кожне питання, скласти план і послідовно викласти зміст своєї відповіді. Важливе значення у підготовці до семінару мають консультації викладачів, проте значною мірою вивчення матеріалу забезпечується самостійною роботою, яка є однією з основних форм навчального процесу. Форми самостійної роботи включають вивчення і конспектування документів та інших історичних джерел, навчальної та навчально-методичної літератури, монографій і наукових статей, написання тематичних повідомлень, доповідей, рефератів. Основна ділянка самостійної роботи – уважне читання і конспектування передбачених до семінарського заняття основних джерел та літератури.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/691
Располагается в коллекциях:Навчальні видання



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.