Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/721
Название: Реалізація ідеї наступності навчання через вивчення природничих дисциплін
Другие названия: Realizing the idea of education continuity through natural sciences learning
Авторы: Лимарєва, Ю.М.
Цимбал, М.В.
Алексєєва, А.В.
Ключевые слова: природнiсть
природовiдповiднiсть
послiдовнiсть
неперервнiсть
крок складностi
навчальний процес
властивiсть
практичнiсть
Дата публикации: 2021
Издательство: Донбаський державний педагогічний університет
Серия/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 11;193–199
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена висвiтленню основних проблеми реалiзацiї iдеї наступностi у навчаннi та формуваннi основних навичок органiзацiї неперервностi освiти людини впродовж життя. Доведено їх природнiсть у формуваннi свiдомої, всебiчно розвиненої та компетентної особистостi. На прикладi опанування здобувачами освiти знань про «Око. Зiр. Оптичнi прилади» висвiтлено можливостi практичної реалiзацiї iдеї наступностi впродовж навчання у закладах загальної середньої освiти. Розглянуто приклади практичних завдань, що можуть мотивувати вивчення зазначених тем, доводячи, разом iз тим, їх важливiсть та значущiсть для здобувачiв освiти.
Описание: The article is devoted to highlighting the main problems of implementing the idea of continuity in education and the formation of basic skills in the organization the continuity of a person's education throughout life. Their naturalness in the formation of a conscious, comprehensively developed, and competent personality has been proved. By the example of students mastering the knowledge about «Eye. Vision. Optics» the possibilities of practical implementation of the idea of continuity during training in institutions of general secondary education have been highlighted. The considered examples of practical tasks that can motivate the study of these topics, prove, however, their importance and significance for students.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/721
ISSN: 2413-2667
Располагается в коллекциях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 11

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
pp193-199.pdf168,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.