Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/747
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВеличко, В.Є.-
dc.contributor.authorФедоренко, О.Г.-
dc.date.accessioned2023-04-03T18:17:21Z-
dc.date.available2023-04-03T18:17:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.isbn978-966-1554-82-4-
dc.identifier.issn2413-2667-
dc.identifier.urihttp://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/747-
dc.descriptionModeling is a complex and at the same time useful activity. Computer science has accumulated considerable potential for theoretical and methodological developments in this field, and the means of implementing the models provide the ability to calculate large amounts of data. Preparing future computer science teachers to teach the content line "Modeling" in high school is a complex process based on the theoretical foundations of modeling, existing practice of modeling and a vision of the role of modeling in shaping students' worldview. In the educational program "Secondary Education (Computer Science)" the educational component "Programming" is of fundamental importance. According to this role, one of the objectives of the course is to develop skills in creating and applying models. The article considers examples of practical orientation of the solution of which provides an opportunity to expand the understanding of future teachers of computer science about the models, methods and techniques of their construction.en_EN
dc.description.abstractМоделювання є складною і водночас корисною діяльністю. Комп’ютерні науки накопили значний потенціал теоретичних та методичних наробок в цій галузі, а засоби реалізації моделей надають можливість обраховувати великі об’єми даних. Підготовка майбутніх учителів інформатики до викладання змістової лінії «Моделювання» в курсі середньої школи складний процес, що спирається на теоретичні основи моделювання, наявну практику створення моделей та сформоване бачення ролі моделювання у формуванні світогляду учнів. В освітній програмі «Середня освіта (Інформатика)» освітній компонент «Програмування» має фундаментальне значення. Відповідно до цієї ролі одним із завдань курсу є формування навичок створення та застосування моделей. В статті розглядаються приклади практичної направленості розв’язування яких надає можливість розширити уявлення майбутніх учителів інформатики про моделі, способи та методи їх побудови.en_EN
dc.language.isootheren_EN
dc.publisherДонбаський державний педагогічний університетen_EN
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12;39-49-
dc.subjectмоделюванняen_EN
dc.subjectкомп’ютерна модельen_EN
dc.subjectпідготовка вчителівen_EN
dc.subjectPythonen_EN
dc.titleПідготовка майбутніх учителів інформатики до викладання змістової лінії «Моделювання» засобами Pythonen_EN
dc.title.alternativePreparation of pre-service teachers of Computer Science for teaching the content line "Modeling" with Pythonen_EN
dc.typeArticleen_EN
Располагается в коллекциях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
pp039-049.pdf526,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.