Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/747
Title: Підготовка майбутніх учителів інформатики до викладання змістової лінії «Моделювання» засобами Python
Other Titles: Preparation of pre-service teachers of Computer Science for teaching the content line "Modeling" with Python
Authors: Величко, В.Є.
Федоренко, О.Г.
Keywords: моделювання
комп’ютерна модель
підготовка вчителів
Python
Issue Date: 2022
Publisher: Донбаський державний педагогічний університет
Series/Report no.: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12;39-49
Abstract: Моделювання є складною і водночас корисною діяльністю. Комп’ютерні науки накопили значний потенціал теоретичних та методичних наробок в цій галузі, а засоби реалізації моделей надають можливість обраховувати великі об’єми даних. Підготовка майбутніх учителів інформатики до викладання змістової лінії «Моделювання» в курсі середньої школи складний процес, що спирається на теоретичні основи моделювання, наявну практику створення моделей та сформоване бачення ролі моделювання у формуванні світогляду учнів. В освітній програмі «Середня освіта (Інформатика)» освітній компонент «Програмування» має фундаментальне значення. Відповідно до цієї ролі одним із завдань курсу є формування навичок створення та застосування моделей. В статті розглядаються приклади практичної направленості розв’язування яких надає можливість розширити уявлення майбутніх учителів інформатики про моделі, способи та методи їх побудови.
Description: Modeling is a complex and at the same time useful activity. Computer science has accumulated considerable potential for theoretical and methodological developments in this field, and the means of implementing the models provide the ability to calculate large amounts of data. Preparing future computer science teachers to teach the content line "Modeling" in high school is a complex process based on the theoretical foundations of modeling, existing practice of modeling and a vision of the role of modeling in shaping students' worldview. In the educational program "Secondary Education (Computer Science)" the educational component "Programming" is of fundamental importance. According to this role, one of the objectives of the course is to develop skills in creating and applying models. The article considers examples of practical orientation of the solution of which provides an opportunity to expand the understanding of future teachers of computer science about the models, methods and techniques of their construction.
URI: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/747
ISBN: 978-966-1554-82-4
ISSN: 2413-2667
Appears in Collections:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pp039-049.pdf526,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.