Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/758
Title: | Графічне моделювання як важливий етап вирішення фізичної задачі |
Other Titles: | Graphic modeling as an important stage of solving a physical problem |
Authors: | Лимарєва, Ю.М. Масич, В.В. Єкімов, Є.О. |
Keywords: | навчальний процес фізична задача повторюваність запитання наочність навички свідомість здатність активність |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Донбаський державний педагогічний університет |
Series/Report no.: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12;120-126 |
Abstract: | У статті акцентовано увагу на необхідності формування у здобувачів освіти навичок активного використання наочності під час вирішення фізичних задач. Зазначені прийоми візуалізації можуть стати в нагоді для визначення можливих шляхів пошуку рішень та обрання доцільнішого для отримання кінцевого результату з мінімальною витратою часу та енергії. Сформованість стійких навичок різноманітної роботи з графічною інформацією є ознакою наявності свідомого підходу особистості до вирішення поставленої задачі та до навчання в цілому. |
Description: | The article focuses on the need to develop in students the skills of active use of clarity in solving physical problems. These visualization techniques can be useful to identify possible ways to find solutions and determine which of them can be used to obtain the end result with minimal time and energy. The formation of stable skills of various work with graphic information is a sign of a conscious approach of the individual to learning in general. |
URI: | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/758 |
ISBN: | 978-966-1554-82-4 |
ISSN: | 2413-2667 |
Appears in Collections: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 12 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pp120-126.pdf | 525,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.