Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/782
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Беседiн, Б.Б. | - |
dc.contributor.author | Бондар, Д.С. | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-01T15:58:49Z | - |
dc.date.available | 2024-01-01T15:58:49Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Беседiн Б.Б., Бондар Д.С. Використання засобів наочності на уроках математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 99–103. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295395 | en_EN |
dc.identifier.issn | 2415-3079 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/782 | - |
dc.description | This article explores the advantages and disadvantages of using visual aids in mathematics teaching and the categories of visual aids that can be used. Visual aids, such as charts, graphs, and manipulatives, have long been recognized as valuable tools for improving students' understanding of and engagement with mathematical concepts. The article also provides recommendations for educators looking to improve their teaching practices. | en_EN |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню переваги та недоліки використання наочних засобів у навчанні математики, категорії наочних посібників, які можна використовувати. Візуальні посібники, такі як діаграми, графіки та маніпуляції, вже давно визнані цінними інструментами для покращення розуміння учнями математичних понять і залучення до них. У статті також надаються рекомендації для педагогів, які прагнуть покращити свою навчальну практику. | en_EN |
dc.language.iso | other | en_EN |
dc.publisher | Донбаський державний педагогічний університет | en_EN |
dc.relation.ispartofseries | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13;99-103 | - |
dc.subject | наочні посібники | en_EN |
dc.subject | математична освіта | en_EN |
dc.subject | стратегії навчання | en_EN |
dc.subject | залучення учнів | en_EN |
dc.subject | концептуальне розуміння | en_EN |
dc.title | Використання засобів наочності на уроках математики | en_EN |
dc.title.alternative | Use of visual aids in mathematics lessons | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
pp_099-103.pdf | 302,93 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.