Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/782
Title: | Використання засобів наочності на уроках математики |
Other Titles: | Use of visual aids in mathematics lessons |
Authors: | Беседiн, Б.Б. Бондар, Д.С. |
Keywords: | наочні посібники математична освіта стратегії навчання залучення учнів концептуальне розуміння |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Донбаський державний педагогічний університет |
Citation: | Беседiн Б.Б., Бондар Д.С. Використання засобів наочності на уроках математики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 99–103. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295395 |
Series/Report no.: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13;99-103 |
Abstract: | Стаття присвячена дослідженню переваги та недоліки використання наочних засобів у навчанні математики, категорії наочних посібників, які можна використовувати. Візуальні посібники, такі як діаграми, графіки та маніпуляції, вже давно визнані цінними інструментами для покращення розуміння учнями математичних понять і залучення до них. У статті також надаються рекомендації для педагогів, які прагнуть покращити свою навчальну практику. |
Description: | This article explores the advantages and disadvantages of using visual aids in mathematics teaching and the categories of visual aids that can be used. Visual aids, such as charts, graphs, and manipulatives, have long been recognized as valuable tools for improving students' understanding of and engagement with mathematical concepts. The article also provides recommendations for educators looking to improve their teaching practices. |
URI: | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/782 |
ISSN: | 2415-3079 |
Appears in Collections: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pp_099-103.pdf | 302,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.