Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/790
Title: | Експеримент як засіб підвищення активності учнів при вивченні фізики |
Other Titles: | Experiment as a means of increasing the activity of students in studying physics |
Authors: | Масич, В.В. Лимарєва, Ю.М. Олійник, В.І. |
Keywords: | експеримент навчальний процес зацікавленість вмотивованість ініціативність логічність свідомість |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Донбаський державний педагогічний університет |
Citation: | Масич В.В., Лимарєва Ю.М., Олійник В.І. Експеримент як засіб підвищення активності учнів при вивченні фізики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2023. Вип. 13. С. 172–175. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079132023295424 |
Series/Report no.: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13;172-175 |
Abstract: | У статті висвітлено результати педагогічного експерименту проведеного з метою виявлення ступеня залежності рівня навчальних досягнень старшокласників з фізики від рівня їх зацікавленості практичністю отриманих знань. Навчання на основі експериментальної діяльності забезпечує підвищення загального рівня успішності з дисципліни. |
Description: | The article highlights the results of a pedagogical experiment conducted in order to identify the degree of dependence of the level of educational achievements of high school students in physics on the level of their interest in the practicality of the acquired knowledge. Learning based on experimental activity ensures an increase in the overall level of success in the discipline. |
URI: | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/790 |
ISSN: | 2413-2667 |
Appears in Collections: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 13 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pp_172-175.pdf | 320,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.