Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/821
Title: | Методичні рекомендації та завдання до курсу "Жанр романтизму в літературі Англії та США другої половини ХХ століття" |
Other Titles: | для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. 035 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно)) за освітньо-професійною програмою «Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно))» |
Authors: | Казаков, І. М. |
Keywords: | зарубіжна література роман |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Слов'янськ |
Abstract: | Дисципліна «Жанр роману в літературах Англії та США другої половини ХХ століття)» є вибірковою для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 035 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно)). Завданнями курсу є ознайомлення студентів із провідними літературними жанрами та жанровими тенденціями, розкриття значення зміни генологічних підходів, які відбувались у літературному процесі, ознайомлення із концепціями видатних представників літератури Англії та США другої половини ХХ століття ст., формування навичок критичного жанрового аналізу та умінь самостійного визначати жанрову приналежність художнього твору. |
Description: | Методичні рекомендації та завдання до курсу "Жанр роману в літературі Англії та США другої половини ХХ століття": для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. 035 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно)) за освітньо-професійною програмою «Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно))». Слов'янськ, 2023. 27 с. |
URI: | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/821 |
Appears in Collections: | Навчальні видання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Казаков І.М. Жанр роману в літературі Англії та США другої половини ХХ ст.pdf | 662,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.