Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/84
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГрищенко, Т. А.-
dc.date.accessioned2019-02-11T08:05:46Z-
dc.date.available2019-02-11T08:05:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/84-
dc.descriptionАктуальність обраної тематики методичної розробки обумовлюється необхідністю формування у молодого покоління піаністів стійкого інтересу до цілісного охоплення теоретичних, музично-історичних, жанрових, стилістичних засад щодо опанування зразків класичних творів, їх практичного застосування у навчальній і виконавській практиці майбутніх педагогів, зокрема, на прикладі зразків фортепіанних творів віденських класиків, їх інтонаційно-образного смислу, комплексу музично-виражальних засобів, музичної форми тощо. Навчальний курс повинен вирішувати завдання формування у студентів досвіду власної концертно-виконавської і педагогічної діяльності, творчо використовувати на заняттях у класі музичного інструменту теоретичні знання з історії світового музичного мистецтва і виконавства, розвивати уміння відбирати високохудожні зразки інструментальної літератури для ознайомлення і вивчення з учнями загальноосвітніх шкіл на прикладі роботи із зразками різних жанрів та стилів, зокрема, над творами великої форми ], сонатним allegro віденських класиків Й. Гайдна.], В.-А. Моцарта, Л. ван Бетховена. Вивчення зразків ранньо-класичних та класичних сонат європейських композиторів є основою для ознайомлення із творами цього жанру у творчості Д. Бортнянського, українських композиторів наступних поколінь та ін. Таким чином, вивчення різножанрового фортепіанного репертуарі у курсі «Музичного інструменту» покликане забезпечити достатній рівень фахової компетентності майбутніх музикантів-педагогів у сфері інструментально-виконавської підготовки, що дозволятиме ефективно використовувати набутий репертуар у професійній діяльності викладача-інструменталіста в умовах загальноосвітньої школи, гурткової роботи та ін.ru_RU
dc.description.abstractМетодична розробка укладена відповідно до програми навчальної дисципліни «Основний музичний інструмент (фортепіано)». Метою розробки є представлення методів ознайомлення студентів-початківців із зразками творів великої форми на прикладі сонат композиторів-класиків. Матеріали методичних рекомендацій містять список рекомендованих джерел, нотний ілюстративний матеріал, що допоможе у роботі студентам, викладачам вищих навчальних закладів мистецького та музично-педагогічного профілю, буде корисним вчителям-практикам.ru_RU
dc.publisherМаторін Б. І.ru_RU
dc.subjectфортепіаноru_RU
dc.subjectметодика викладанняru_RU
dc.subjectметодичні посібникиru_RU
dc.subjectінструментально-виконавська підготовкаru_RU
dc.subjectмузиканти-педагогиru_RU
dc.subjectмузична педагогікаru_RU
dc.subjectмузично-педагогічна діяльністьru_RU
dc.titleМетодичні аспекти роботи над творами великої форми у класі фортепіаноru_RU
dc.title.alternativeметод. рек.ru_RU
dc.typeBookru_RU
Располагается в коллекциях:Навчальні видання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Грищенко Т. А. Методичні аспекти роботи над творами великої форми.pdf11,4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.