Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/84
Назва: Методичні аспекти роботи над творами великої форми у класі фортепіано
Інші назви: метод. рек.
Автори: Грищенко, Т. А.
Ключові слова: фортепіано
методика викладання
методичні посібники
інструментально-виконавська підготовка
музиканти-педагоги
музична педагогіка
музично-педагогічна діяльність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Маторін Б. І.
Короткий огляд (реферат): Методична розробка укладена відповідно до програми навчальної дисципліни «Основний музичний інструмент (фортепіано)». Метою розробки є представлення методів ознайомлення студентів-початківців із зразками творів великої форми на прикладі сонат композиторів-класиків. Матеріали методичних рекомендацій містять список рекомендованих джерел, нотний ілюстративний матеріал, що допоможе у роботі студентам, викладачам вищих навчальних закладів мистецького та музично-педагогічного профілю, буде корисним вчителям-практикам.
Опис: Актуальність обраної тематики методичної розробки обумовлюється необхідністю формування у молодого покоління піаністів стійкого інтересу до цілісного охоплення теоретичних, музично-історичних, жанрових, стилістичних засад щодо опанування зразків класичних творів, їх практичного застосування у навчальній і виконавській практиці майбутніх педагогів, зокрема, на прикладі зразків фортепіанних творів віденських класиків, їх інтонаційно-образного смислу, комплексу музично-виражальних засобів, музичної форми тощо. Навчальний курс повинен вирішувати завдання формування у студентів досвіду власної концертно-виконавської і педагогічної діяльності, творчо використовувати на заняттях у класі музичного інструменту теоретичні знання з історії світового музичного мистецтва і виконавства, розвивати уміння відбирати високохудожні зразки інструментальної літератури для ознайомлення і вивчення з учнями загальноосвітніх шкіл на прикладі роботи із зразками різних жанрів та стилів, зокрема, над творами великої форми ], сонатним allegro віденських класиків Й. Гайдна.], В.-А. Моцарта, Л. ван Бетховена. Вивчення зразків ранньо-класичних та класичних сонат європейських композиторів є основою для ознайомлення із творами цього жанру у творчості Д. Бортнянського, українських композиторів наступних поколінь та ін. Таким чином, вивчення різножанрового фортепіанного репертуарі у курсі «Музичного інструменту» покликане забезпечити достатній рівень фахової компетентності майбутніх музикантів-педагогів у сфері інструментально-виконавської підготовки, що дозволятиме ефективно використовувати набутий репертуар у професійній діяльності викладача-інструменталіста в умовах загальноосвітньої школи, гурткової роботи та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/84
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.