Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/887
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКосенко, В.В.-
dc.contributor.authorШулик, Т.В.-
dc.date.accessioned2024-11-04T20:04:51Z-
dc.date.available2024-11-04T20:04:51Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКосенко В.В., Шулик Т.В. Результати опитування вчителів математики 10-11 класів щодо використання методу проектів у навчанні алгебри і початків аналізу. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Випуск 14. С. 121–130, https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311481en_EN
dc.identifier.issn2415-3079-
dc.identifier.otherhttps://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311481-
dc.identifier.urihttp://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/887-
dc.descriptionThe article highlights the results of the survey of mathematics teachers in grades 10-11 regarding awareness and using the project method in teaching algebra and beginning of analysis. The definition of the project method is formulated, and historical aspects of its development are reviewed. The advantages and disadvantages of using the project method in high school are summarized.en_EN
dc.description.abstractУ статті представлено результати опитування вчителів математики 10-11 класів щодо обізнаності та використання методу проєктів у навчанні алгебри і початків аналізу. Сформульовано означення методу проєктів, розглянуто історичні аспекти становлення методу. Узагальнено переваги та недоліки використання методу проєктів у курсі алгебри і початків аналізу у старшій школі.en_EN
dc.language.isootheren_EN
dc.publisherДонбаський державний педагогічний університетen_EN
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14;121-130-
dc.subjectметод проєктівen_EN
dc.subjectалгебра і початки аналізуen_EN
dc.subjectопитуванняen_EN
dc.subjectвчитель математикиen_EN
dc.subjectученьen_EN
dc.subjectстарша школаen_EN
dc.titleРезультати опитування вчителів математики 10-11 класів щодо використання методу проектів у навчанні алгебри і початків аналізуen_EN
dc.title.alternativeResults of the Survey of Mathematics Teachers in Grades 10-11 Regarding the Use of the Project Method in Teaching Algebra and Beginning of Analysisen_EN
dc.typeArticleen_EN
Располагается в коллекциях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZNPFMFDSPU_2024_pp_121-130.pdf379,31 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.