Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/887
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Косенко, В.В. | - |
dc.contributor.author | Шулик, Т.В. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-04T20:04:51Z | - |
dc.date.available | 2024-11-04T20:04:51Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Косенко В.В., Шулик Т.В. Результати опитування вчителів математики 10-11 класів щодо використання методу проектів у навчанні алгебри і початків аналізу. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Випуск 14. С. 121–130, https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311481 | en_EN |
dc.identifier.issn | 2415-3079 | - |
dc.identifier.other | https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311481 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/887 | - |
dc.description | The article highlights the results of the survey of mathematics teachers in grades 10-11 regarding awareness and using the project method in teaching algebra and beginning of analysis. The definition of the project method is formulated, and historical aspects of its development are reviewed. The advantages and disadvantages of using the project method in high school are summarized. | en_EN |
dc.description.abstract | У статті представлено результати опитування вчителів математики 10-11 класів щодо обізнаності та використання методу проєктів у навчанні алгебри і початків аналізу. Сформульовано означення методу проєктів, розглянуто історичні аспекти становлення методу. Узагальнено переваги та недоліки використання методу проєктів у курсі алгебри і початків аналізу у старшій школі. | en_EN |
dc.language.iso | other | en_EN |
dc.publisher | Донбаський державний педагогічний університет | en_EN |
dc.relation.ispartofseries | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14;121-130 | - |
dc.subject | метод проєктів | en_EN |
dc.subject | алгебра і початки аналізу | en_EN |
dc.subject | опитування | en_EN |
dc.subject | вчитель математики | en_EN |
dc.subject | учень | en_EN |
dc.subject | старша школа | en_EN |
dc.title | Результати опитування вчителів математики 10-11 класів щодо використання методу проектів у навчанні алгебри і початків аналізу | en_EN |
dc.title.alternative | Results of the Survey of Mathematics Teachers in Grades 10-11 Regarding the Use of the Project Method in Teaching Algebra and Beginning of Analysis | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZNPFMFDSPU_2024_pp_121-130.pdf | 379,31 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.