Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/887
Title: Результати опитування вчителів математики 10-11 класів щодо використання методу проектів у навчанні алгебри і початків аналізу
Other Titles: Results of the Survey of Mathematics Teachers in Grades 10-11 Regarding the Use of the Project Method in Teaching Algebra and Beginning of Analysis
Authors: Косенко, В.В.
Шулик, Т.В.
Keywords: метод проєктів
алгебра і початки аналізу
опитування
вчитель математики
учень
старша школа
Issue Date: 2024
Publisher: Донбаський державний педагогічний університет
Citation: Косенко В.В., Шулик Т.В. Результати опитування вчителів математики 10-11 класів щодо використання методу проектів у навчанні алгебри і початків аналізу. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ. 2024. Випуск 14. С. 121–130, https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311481
Series/Report no.: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14;121-130
Abstract: У статті представлено результати опитування вчителів математики 10-11 класів щодо обізнаності та використання методу проєктів у навчанні алгебри і початків аналізу. Сформульовано означення методу проєктів, розглянуто історичні аспекти становлення методу. Узагальнено переваги та недоліки використання методу проєктів у курсі алгебри і початків аналізу у старшій школі.
Description: The article highlights the results of the survey of mathematics teachers in grades 10-11 regarding awareness and using the project method in teaching algebra and beginning of analysis. The definition of the project method is formulated, and historical aspects of its development are reviewed. The advantages and disadvantages of using the project method in high school are summarized.
URI: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/887
ISSN: 2415-3079
Appears in Collections:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZNPFMFDSPU_2024_pp_121-130.pdf379,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.