Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/888
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ворошилов, В.В. | - |
dc.contributor.author | Бєлошапка, О.Я. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-07T20:03:06Z | - |
dc.date.available | 2024-11-07T20:03:06Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ворошилов В.В., Бєлошапка О.Я. Інтеграція інформатики до навчання фізики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету. Випуск 14. 2024. с. 132-140. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311515 | en_EN |
dc.identifier.issn | 2415-3079 | - |
dc.identifier.other | https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311515 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/888 | - |
dc.description | The article dedicated to highlighting the benefits of integrating programming and physics for students. The choice of the initial subject and programming language for this interdisciplinary synergy is substantiated. The article provides examples of both theoretical and practical materials for interdisciplinary connections – two problems from different topics and of varying complexity, a Java code listing that solves the given problems, and theoretical material for understanding and explaining the code. | en_EN |
dc.description.abstract | Стаття присвячена висвітленню користі зв’язку програмування та фізики для учнів. Обґрунтовано вибір початкового предмету та мови програмування для даної ідеї синергії предметів. В статі надано приклад теоретичного та практичного матеріалів для міжпредметного зв’язку – дві задачі різних тем та різного рівня складності, лістинг коду на мові програмування Java який обчислює дві надані задачі та теоретичний матеріал для розуміння і пояснення коду. | en_EN |
dc.language.iso | other | en_EN |
dc.publisher | Донбаський державний педагогічний університет | en_EN |
dc.relation.ispartofseries | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету. Випуск 14;132-140 | - |
dc.subject | навчальний процес | en_EN |
dc.subject | релевантність | en_EN |
dc.subject | програмування | en_EN |
dc.subject | java | en_EN |
dc.subject | розв’язання задач | en_EN |
dc.title | Інтеграція інформатики до навчання фізики | en_EN |
dc.title.alternative | Integration of computer science into physics education | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ZNPFMFDSPU_2024_pp_132-140.pdf | 356,15 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.