Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ddpu.edu.ua:8083/xmlui/handle/123456789/888
Title: | Інтеграція інформатики до навчання фізики |
Other Titles: | Integration of computer science into physics education |
Authors: | Ворошилов, В.В. Бєлошапка, О.Я. |
Keywords: | навчальний процес релевантність програмування java розв’язання задач |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Донбаський державний педагогічний університет |
Citation: | Ворошилов В.В., Бєлошапка О.Я. Інтеграція інформатики до навчання фізики. Збірник наукових праць фізико-математичного факультету. Випуск 14. 2024. с. 132-140. https://doi.org/10.31865/2413-26672415-3079142024311515 |
Series/Report no.: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету. Випуск 14;132-140 |
Abstract: | Стаття присвячена висвітленню користі зв’язку програмування та фізики для учнів. Обґрунтовано вибір початкового предмету та мови програмування для даної ідеї синергії предметів. В статі надано приклад теоретичного та практичного матеріалів для міжпредметного зв’язку – дві задачі різних тем та різного рівня складності, лістинг коду на мові програмування Java який обчислює дві надані задачі та теоретичний матеріал для розуміння і пояснення коду. |
Description: | The article dedicated to highlighting the benefits of integrating programming and physics for students. The choice of the initial subject and programming language for this interdisciplinary synergy is substantiated. The article provides examples of both theoretical and practical materials for interdisciplinary connections – two problems from different topics and of varying complexity, a Java code listing that solves the given problems, and theoretical material for understanding and explaining the code. |
URI: | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/888 |
ISSN: | 2415-3079 |
Appears in Collections: | Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 14 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZNPFMFDSPU_2024_pp_132-140.pdf | 356,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.