Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/898
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вікторенко, І. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-08T11:49:36Z | - |
dc.date.available | 2025-04-08T11:49:36Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-7780-42-6 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/898 | - |
dc.description | Вікторенко І. Л. Теорія і практика формування інтеграційної компетентності майбутнього вчителя нової української школи : монографія / І. Л. Вікторенко. - Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2020. - 397 с. | en_EN |
dc.description.abstract | У монографії розкрито теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах Нової української школи (НУШ), зокрема до організації освітнього процесу на уроках з інтегрованого курсу «Я досліджую світ», що становить провідну змістову інновацію реформи НУШ. Монографія містить результати наукового дослідження стосовно процесу реформування української освітньої системи від часу набуття незалежності; пріоритетних напрямів дослідження фахової підготовки вчителя початкових класів; інноваційності феномену інтеграційної компетентності в умовах імплементації реформи НУШ; структурних та змістових особливостей інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за різними Типовими освітніми програмами та ін. У монографії схарактеризовано вплив освітньої реформи на структуру і зміст професійної компетентності вчителя початкової школи, визначено методологічні засади формування інтеграційної компетентності під час навчання у ЗВО, подано визначення та ієрархічно-предметну структуру інтеграційної компетентності вчителя початкових класів НУШ. На цій основі обґрунтовано авторську структурно-функціональну систему формування інтеграційної компетентності вчителя початкових класів НУШ та педагогічні умови ефективності її впровадження. Монографію адресовано науковцям, викладачам вишів, учителям початкових класів, здобувачам ступенів вищої освіти бакалавра і магістра зі спеціальності «Початкова освіта». | en_EN |
dc.publisher | Вид-во Б. І. Маторіна | en_EN |
dc.subject | Нова українська школа | en_EN |
dc.subject | НУШ | en_EN |
dc.subject | вчителі початкових класів | en_EN |
dc.subject | компетентність | en_EN |
dc.subject | інтеграційна компетентність | en_EN |
dc.subject | інтегрований курс "Я досліджую світ" | en_EN |
dc.subject | початкова освіта | en_EN |
dc.title | Теорія і практика формування інтеграційної компетентності майбутнього вчителя нової української школи | en_EN |
dc.title.alternative | монографія | en_EN |
dc.type | Book | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Наукові документи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вікторенко І.Л. Теорія і практика формування інтеграційної компетентності вчителя початкових класів нової української школи, 2020.pdf | 3,47 MB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.