Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/898
Назва: | Теорія і практика формування інтеграційної компетентності майбутнього вчителя нової української школи |
Інші назви: | монографія |
Автори: | Вікторенко, І. Л. |
Ключові слова: | Нова українська школа НУШ вчителі початкових класів компетентність інтеграційна компетентність інтегрований курс "Я досліджую світ" початкова освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Вид-во Б. І. Маторіна |
Короткий огляд (реферат): | У монографії розкрито теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах Нової української школи (НУШ), зокрема до організації освітнього процесу на уроках з інтегрованого курсу «Я досліджую світ», що становить провідну змістову інновацію реформи НУШ. Монографія містить результати наукового дослідження стосовно процесу реформування української освітньої системи від часу набуття незалежності; пріоритетних напрямів дослідження фахової підготовки вчителя початкових класів; інноваційності феномену інтеграційної компетентності в умовах імплементації реформи НУШ; структурних та змістових особливостей інтегрованого курсу «Я досліджую світ» за різними Типовими освітніми програмами та ін. У монографії схарактеризовано вплив освітньої реформи на структуру і зміст професійної компетентності вчителя початкової школи, визначено методологічні засади формування інтеграційної компетентності під час навчання у ЗВО, подано визначення та ієрархічно-предметну структуру інтеграційної компетентності вчителя початкових класів НУШ. На цій основі обґрунтовано авторську структурно-функціональну систему формування інтеграційної компетентності вчителя початкових класів НУШ та педагогічні умови ефективності її впровадження. Монографію адресовано науковцям, викладачам вишів, учителям початкових класів, здобувачам ступенів вищої освіти бакалавра і магістра зі спеціальності «Початкова освіта». |
Опис: | Вікторенко І. Л. Теорія і практика формування інтеграційної компетентності майбутнього вчителя нової української школи : монографія / І. Л. Вікторенко. - Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2020. - 397 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/898 |
ISBN: | 978-617-7780-42-6 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові документи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Вікторенко І.Л. Теорія і практика формування інтеграційної компетентності вчителя початкових класів нової української школи, 2020.pdf | 3,47 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.