Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/903
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гринько, В. О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-08T12:08:13Z | - |
dc.date.available | 2025-04-08T12:08:13Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.isbn | 978-617-7780-22-8 | - |
dc.identifier.uri | http://ddpu.edu.ua:8083/xmlui/handle/123456789/903 | - |
dc.description | Гринько В. О. Цифрові освітні технології у навчанні майбутніх учителів початкової школи: теоретико-методичний аспект проєктування : монографія / В. О. Гринько, за заг. ред. Лещенко М. П. - Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2020. - 275 с. | en_EN |
dc.description.abstract | Монографія присвячена проблемі проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано сутність теорії множинних інтелектів Говарда Гарднера в освітніх практиках зарубіжних країн і досвід застосування теорії множинних інтелектів у проєктуванні цифрових освітніх технологій у навчальному процесі. Представлена авторська концепція проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи, що базується на засадах цифрової гуманістичної педагогіки, теорії множинних інтелектів, теорії відкритої освіти; охарактеризовано модель проєктування цифрових освітніх технологій у підготовці майбутніх учителів початкової школи і діагностичний інструментарій, до якого належать критерії та показники сформованості умінь проєктувати цифрові освітні технології у студентів. Розроблено авторську методику, що має міждисциплінарний характер і може застосовуватися в ході вивчення різних навчальних дисциплін, під час реалізації навчально-дослідницьких проєктів у формальному та неформальному навчанні. | en_EN |
dc.publisher | Вид-во Б. І. Маторіна | en_EN |
dc.subject | інформаційне суспільство | en_EN |
dc.subject | цифрові освітні технології | en_EN |
dc.subject | учителі початкової школи | en_EN |
dc.subject | проєктування | en_EN |
dc.subject | освітні практики | en_EN |
dc.subject | освітні технології | en_EN |
dc.subject | навчальний процес | en_EN |
dc.subject | професійна компетентність | en_EN |
dc.title | Цифрові освітні технології у навчанні майбутніх учителів початкової школи: теоретико-методичний аспект проєктування | en_EN |
dc.title.alternative | монографія | en_EN |
dc.type | Book | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Наукові документи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гринько В.О. Цифрові освітні технології у навчанні майбутніх учителів початкової школи теоретико-методичний аспект проєктування, 2020.pdf | 3,54 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.