Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/903
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГринько, В. О.-
dc.date.accessioned2025-04-08T12:08:13Z-
dc.date.available2025-04-08T12:08:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.isbn978-617-7780-22-8-
dc.identifier.urihttp://ddpu.edu.ua:8083/xmlui/handle/123456789/903-
dc.descriptionГринько В. О. Цифрові освітні технології у навчанні майбутніх учителів початкової школи: теоретико-методичний аспект проєктування : монографія / В. О. Гринько, за заг. ред. Лещенко М. П. - Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2020. - 275 с.en_EN
dc.description.abstractМонографія присвячена проблемі проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано сутність теорії множинних інтелектів Говарда Гарднера в освітніх практиках зарубіжних країн і досвід застосування теорії множинних інтелектів у проєктуванні цифрових освітніх технологій у навчальному процесі. Представлена авторська концепція проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи, що базується на засадах цифрової гуманістичної педагогіки, теорії множинних інтелектів, теорії відкритої освіти; охарактеризовано модель проєктування цифрових освітніх технологій у підготовці майбутніх учителів початкової школи і діагностичний інструментарій, до якого належать критерії та показники сформованості умінь проєктувати цифрові освітні технології у студентів. Розроблено авторську методику, що має міждисциплінарний характер і може застосовуватися в ході вивчення різних навчальних дисциплін, під час реалізації навчально-дослідницьких проєктів у формальному та неформальному навчанні.en_EN
dc.publisherВид-во Б. І. Маторінаen_EN
dc.subjectінформаційне суспільствоen_EN
dc.subjectцифрові освітні технологіїen_EN
dc.subjectучителі початкової школиen_EN
dc.subjectпроєктуванняen_EN
dc.subjectосвітні практикиen_EN
dc.subjectосвітні технологіїen_EN
dc.subjectнавчальний процесen_EN
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_EN
dc.titleЦифрові освітні технології у навчанні майбутніх учителів початкової школи: теоретико-методичний аспект проєктуванняen_EN
dc.title.alternativeмонографіяen_EN
dc.typeBooken_EN
Располагается в коллекциях:Наукові документи



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.