Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/903
Title: Цифрові освітні технології у навчанні майбутніх учителів початкової школи: теоретико-методичний аспект проєктування
Other Titles: монографія
Authors: Гринько, В. О.
Keywords: інформаційне суспільство
цифрові освітні технології
учителі початкової школи
проєктування
освітні практики
освітні технології
навчальний процес
професійна компетентність
Issue Date: 2020
Publisher: Вид-во Б. І. Маторіна
Abstract: Монографія присвячена проблемі проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано сутність теорії множинних інтелектів Говарда Гарднера в освітніх практиках зарубіжних країн і досвід застосування теорії множинних інтелектів у проєктуванні цифрових освітніх технологій у навчальному процесі. Представлена авторська концепція проєктування цифрових освітніх технологій у навчанні майбутніх учителів початкової школи, що базується на засадах цифрової гуманістичної педагогіки, теорії множинних інтелектів, теорії відкритої освіти; охарактеризовано модель проєктування цифрових освітніх технологій у підготовці майбутніх учителів початкової школи і діагностичний інструментарій, до якого належать критерії та показники сформованості умінь проєктувати цифрові освітні технології у студентів. Розроблено авторську методику, що має міждисциплінарний характер і може застосовуватися в ході вивчення різних навчальних дисциплін, під час реалізації навчально-дослідницьких проєктів у формальному та неформальному навчанні.
Description: Гринько В. О. Цифрові освітні технології у навчанні майбутніх учителів початкової школи: теоретико-методичний аспект проєктування : монографія / В. О. Гринько, за заг. ред. Лещенко М. П. - Слов’янськ : Вид-во Б. І. Маторіна, 2020. - 275 с.
URI: http://ddpu.edu.ua:8083/xmlui/handle/123456789/903
ISBN: 978-617-7780-22-8
Appears in Collections:Наукові документи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.