Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/912
Title: | Теоретичні і методичні засади формування цифрової культури майбутніх учителів англійської мови початкової школи |
Other Titles: | монографія |
Authors: | Бескорса, О. С. |
Keywords: | заклади вищої освіти початкова школа цифрова культура науковий дискурс професійна підготовка Нова українська школа учителі іноземних мов учителі англійської мови |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Вид-во Б. І. Маторіна |
Abstract: | У монографії досліджено сутність цифрової культури майбутніх учителів англійської мови початкової школи, визначено її структурно-компонентний склад, а також проведено аналіз особливостей професійної підготовки фахівців спеціальності 013 Початкова освіта (спеціалізація – Англійська мова) у вітчизняному й зарубіжному науковому дискурсі. Автором обґрунтовано теоретичні та методичні засади системи формування цифрової культури майбутніх учителів англійської мови початкової школи, розроблено й описано її навчально-методичне забезпечення, зокрема дистанційні курси з професійно орієнтованих дисціплін (,,Методика навчання іноземної мови (англ.)”, ,,Країнознавство”, ,,Англійська мова за професійним спрямуванням”, ,,Цифрова комунікація в освіті”, цифровий портал ,,Початкова школа: освіта впродовж життя”. Видання адресоване науковим працівникам, викладачам, вчителям, здобувачам закладів вищої педагогічної освіти. |
Description: | Бескорса О. С. Теоретичні і методичні засади формування цифрової культури майбутніх учителів англійської мови початкової школи : монографія / О. С. Бескорса. - Слов’янськ : Вид-во Б.І. Маторіна, 2020. - 390 с. |
URI: | http://ddpu.edu.ua:8083/xmlui/handle/123456789/912 |
ISBN: | 978-617-7780-40-2 |
Appears in Collections: | Наукові документи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бескорса О. Теоретико-методологічні засади цифрової культури майбутніх учителів англійської мови початкової школи, 2020.pdf | 8,54 MB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.