Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/912
Название: Теоретичні і методичні засади формування цифрової культури майбутніх учителів англійської мови початкової школи
Другие названия: монографія
Авторы: Бескорса, О. С.
Ключевые слова: заклади вищої освіти
початкова школа
цифрова культура
науковий дискурс
професійна підготовка
Нова українська школа
учителі іноземних мов
учителі англійської мови
Дата публикации: 2020
Издательство: Вид-во Б. І. Маторіна
Краткий осмотр (реферат): У монографії досліджено сутність цифрової культури майбутніх учителів англійської мови початкової школи, визначено її структурно-компонентний склад, а також проведено аналіз особливостей професійної підготовки фахівців спеціальності 013 Початкова освіта (спеціалізація – Англійська мова) у вітчизняному й зарубіжному науковому дискурсі. Автором обґрунтовано теоретичні та методичні засади системи формування цифрової культури майбутніх учителів англійської мови початкової школи, розроблено й описано її навчально-методичне забезпечення, зокрема дистанційні курси з професійно орієнтованих дисціплін (,,Методика навчання іноземної мови (англ.)”, ,,Країнознавство”, ,,Англійська мова за професійним спрямуванням”, ,,Цифрова комунікація в освіті”, цифровий портал ,,Початкова школа: освіта впродовж життя”. Видання адресоване науковим працівникам, викладачам, вчителям, здобувачам закладів вищої педагогічної освіти.
Описание: Бескорса О. С. Теоретичні і методичні засади формування цифрової культури майбутніх учителів англійської мови початкової школи : монографія / О. С. Бескорса. - Слов’янськ : Вид-во Б.І. Маторіна, 2020. - 390 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ddpu.edu.ua:8083/xmlui/handle/123456789/912
ISBN: 978-617-7780-40-2
Располагается в коллекциях:Наукові документи



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.