Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/91
Title: Методичні рекомендації з навчальної дисципліни "Реабілітаційна психологія"
Authors: Єгорова, О. Б.
Keywords: реабілітаційна психологія
методичні рекомендації
інструктивно-методичні матеріали
практичні заняття
психологи
реабілітація
психічні хворі
соматичні хворі
девіантні діти та підлітки
Issue Date: 2018
Publisher: Вид-во Б. І. Маторіна
Abstract: Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Реабілітаційна психологія» складено відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістра з галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки за спеціальністю 053 Психологія. Методичні рекомендації з курсу «Реабілітаційна психологія» включають плани і завдання до практичних занять, тематику рефератів, тестові завдання, завдання для самостійної роботи, психологічний практикум, питання до семестрового іспиту, рекомендовану літературу. Матеріали укладено згідно з вимогами кредитно-модульної системи. Методичні рекомендації з курсу «Реабілітаційна психологія» розраховані на підготовку психологів у вищих навчальних закладах.
Description: Навчальна програма дисципліни «Реабілітаційна психологія» складена відповідно до освітньої програми та навчального плану підготовки студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія. Посібник розкриває основний зміст навчального матеріалу, передбаченого для вивчення з курсу «Реабілітаційної психології» в обсязі 120 годин. Розглянуто питання проблеми реабілітаційної психології в психіатричній клініці, напрямки реабілітаційної роботи психолога в соматичній клініці, особливості реабілітаційної роботи психолога з проблемними дітьми та підлітками.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/91
Appears in Collections:Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єгорова О. Б. Методичні рекомендації до курсу.pdf844,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.