Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/104
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Саяпіна, С. А. | - |
dc.contributor.author | Гарань, Н. С. | - |
dc.contributor.author | Дьоміна, В. В. | - |
dc.contributor.author | Коркішко, О. Г. | - |
dc.contributor.author | Сипченко, О. М. | - |
dc.contributor.author | Топольник, Я. В. | - |
dc.contributor.author | Фатальчук, С. Д. | - |
dc.contributor.author | Черкашина, Л. А. | - |
dc.contributor.author | Коркішко, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-19T09:58:01Z | - |
dc.date.available | 2019-02-19T09:58:01Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/104 | - |
dc.description | У науково-педагогічній літературі зміст поняття „професійний імідж викладача” („імідж професії”) розкривається найчастіше в такий спосіб: інтегральна характеристика, яка містить сукупність зовнішніх та внутрішніх індивідних, особових, індивідуальних і професійних якостей педагога, що сприяє ефективності педагогічної діяльності (Л. Донська); емоційно забарвлений стереотип сприйняття образу педагога у свідомості студентів, колег, соціального оточення, у масовій свідомості (О. Грейлих); думка раціонального чи емоційного характеру про викладача, що виникла в психіці студентів на основі сформованого в їхній психіці специфічного образу, у результаті сприйняття ними тих чи тих характеристик конкретної людини (Ф. Кузін); інтенсивно емоційно забарвлений психічний образ його „бажаного Я”, який легко тлумачиться та має характер стереотипу, що складається в масовій свідомості студентів як споживачів ринку освітніх послуг, володіє значними регуляторними властивостями і впливає на пояснювальні механізми їхньої індивідуальної свідомості, поведінки та вибору . | ru_RU |
dc.description.abstract | Ознайомити з основами іміджології. Формувати в магістрів персонального іміджу та філософії успіху, створення образу конкурентоспроможного, успішного фахівця, водночас, гармонійної, привабливої людини, що володіє оптимальними моделями етикетної поведінки, знавця кращих культурних традицій. Сприяння в оволодінні та вмілому використанні знань з іміджології у процесі вибудовування міжособистісних і ділових взаємин. | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во Б. І. Маторіна | ru_RU |
dc.subject | методичні рекомендації | ru_RU |
dc.subject | навчальні програми | ru_RU |
dc.subject | магістри | ru_RU |
dc.subject | вища освіта | ru_RU |
dc.subject | викладачі | ru_RU |
dc.subject | педагоги | ru_RU |
dc.subject | заклади вищої освіти | ru_RU |
dc.subject | імідж педагога | ru_RU |
dc.subject | педагогічна іміджелогія | ru_RU |
dc.subject | технології іміджування | ru_RU |
dc.subject | самопрезентація | ru_RU |
dc.title | Методичні рекомендації до вивчення навч. дисципліни "Професійний імідж викладача вищої школи" | ru_RU |
dc.title.alternative | підгот. студ. мвгістерського рівня вищої освіти | ru_RU |
dc.type | Book | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Навчальні видання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
МР„Професійний імідж викладача вищої школи”.pdf | 773,28 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.