Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/104
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСаяпіна, С. А.-
dc.contributor.authorГарань, Н. С.-
dc.contributor.authorДьоміна, В. В.-
dc.contributor.authorКоркішко, О. Г.-
dc.contributor.authorСипченко, О. М.-
dc.contributor.authorТопольник, Я. В.-
dc.contributor.authorФатальчук, С. Д.-
dc.contributor.authorЧеркашина, Л. А.-
dc.contributor.authorКоркішко, А. В.-
dc.date.accessioned2019-02-19T09:58:01Z-
dc.date.available2019-02-19T09:58:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/104-
dc.descriptionУ науково-педагогічній літературі зміст поняття „професійний імідж викладача” („імідж професії”) розкривається найчастіше в такий спосіб:  інтегральна характеристика, яка містить сукупність зовнішніх та внутрішніх індивідних, особових, індивідуальних і професійних якостей педагога, що сприяє ефективності педагогічної діяльності (Л. Донська);  емоційно забарвлений стереотип сприйняття образу педагога у свідомості студентів, колег, соціального оточення, у масовій свідомості (О. Грейлих);  думка раціонального чи емоційного характеру про викладача, що виникла в психіці студентів на основі сформованого в їхній психіці специфічного образу, у результаті сприйняття ними тих чи тих характеристик конкретної людини (Ф. Кузін);  інтенсивно емоційно забарвлений психічний образ його „бажаного Я”, який легко тлумачиться та має характер стереотипу, що складається в масовій свідомості студентів як споживачів ринку освітніх послуг, володіє значними регуляторними властивостями і впливає на пояснювальні механізми їхньої індивідуальної свідомості, поведінки та вибору .ru_RU
dc.description.abstractОзнайомити з основами іміджології. Формувати в магістрів персонального іміджу та філософії успіху, створення образу конкурентоспроможного, успішного фахівця, водночас, гармонійної, привабливої людини, що володіє оптимальними моделями етикетної поведінки, знавця кращих культурних традицій. Сприяння в оволодінні та вмілому використанні знань з іміджології у процесі вибудовування міжособистісних і ділових взаємин.ru_RU
dc.publisherВид-во Б. І. Маторінаru_RU
dc.subjectметодичні рекомендаціїru_RU
dc.subjectнавчальні програмиru_RU
dc.subjectмагістриru_RU
dc.subjectвища освітаru_RU
dc.subjectвикладачіru_RU
dc.subjectпедагогиru_RU
dc.subjectзаклади вищої освітиru_RU
dc.subjectімідж педагогаru_RU
dc.subjectпедагогічна іміджелогіяru_RU
dc.subjectтехнології іміджуванняru_RU
dc.subjectсамопрезентаціяru_RU
dc.titleМетодичні рекомендації до вивчення навч. дисципліни "Професійний імідж викладача вищої школи"ru_RU
dc.title.alternativeпідгот. студ. мвгістерського рівня вищої освітиru_RU
dc.typeBookru_RU
Располагается в коллекциях:Навчальні видання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МР„Професійний імідж викладача вищої школи”.pdf773,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.