Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/104
Назва: | Методичні рекомендації до вивчення навч. дисципліни "Професійний імідж викладача вищої школи" |
Інші назви: | підгот. студ. мвгістерського рівня вищої освіти |
Автори: | Саяпіна, С. А. Гарань, Н. С. Дьоміна, В. В. Коркішко, О. Г. Сипченко, О. М. Топольник, Я. В. Фатальчук, С. Д. Черкашина, Л. А. Коркішко, А. В. |
Ключові слова: | методичні рекомендації навчальні програми магістри вища освіта викладачі педагоги заклади вищої освіти імідж педагога педагогічна іміджелогія технології іміджування самопрезентація |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вид-во Б. І. Маторіна |
Короткий огляд (реферат): | Ознайомити з основами іміджології. Формувати в магістрів персонального іміджу та філософії успіху, створення образу конкурентоспроможного, успішного фахівця, водночас, гармонійної, привабливої людини, що володіє оптимальними моделями етикетної поведінки, знавця кращих культурних традицій. Сприяння в оволодінні та вмілому використанні знань з іміджології у процесі вибудовування міжособистісних і ділових взаємин. |
Опис: | У науково-педагогічній літературі зміст поняття „професійний імідж викладача” („імідж професії”) розкривається найчастіше в такий спосіб: інтегральна характеристика, яка містить сукупність зовнішніх та внутрішніх індивідних, особових, індивідуальних і професійних якостей педагога, що сприяє ефективності педагогічної діяльності (Л. Донська); емоційно забарвлений стереотип сприйняття образу педагога у свідомості студентів, колег, соціального оточення, у масовій свідомості (О. Грейлих); думка раціонального чи емоційного характеру про викладача, що виникла в психіці студентів на основі сформованого в їхній психіці специфічного образу, у результаті сприйняття ними тих чи тих характеристик конкретної людини (Ф. Кузін); інтенсивно емоційно забарвлений психічний образ його „бажаного Я”, який легко тлумачиться та має характер стереотипу, що складається в масовій свідомості студентів як споживачів ринку освітніх послуг, володіє значними регуляторними властивостями і впливає на пояснювальні механізми їхньої індивідуальної свідомості, поведінки та вибору . |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/104 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МР„Професійний імідж викладача вищої школи”.pdf | 773,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.