Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/105
Назва: | Методичні рекомендації до вивчення навч. дисципліни "Педагогіка вищої школи" |
Інші назви: | для студ. магістерського рівня вищої освіти |
Автори: | Гарань, Н. С. Дьоміна, В. В. Коркішко, О. Г. Саяпіна, С. А. Сипченко, В. І. Сипченко, О. М. Топольник, Я. В. Фатальчук, С. Д. Черкашина, Л. А. |
Ключові слова: | методичні рекомендації навчальні програми магістри педагогіка вищої школи викладачі вищої школи дидактика заняття виховання педагогічні дослідження самостійна робота |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вид-во Б. І. Маторіна |
Короткий огляд (реферат): | Методичні рекомендації укладено відповідно до вимог ЄКТС. У виданні відображено зміст програми «Педагогіка вищої школи» для студентів рівня вищої освіти магістр, подано опорний конспект лекцій, питання для самостійної роботи, рекомендації щодо самостійного вивчення навчальної дисципліни та змістових модулів, питання до іспиту. Призначено для магістрантів та викладачів закладів вищої освіти, науковців, науково-педагогічних працівників та всіх тих, хто цікавиться проблемами педагогіки вищої школи. |
Опис: | Метою вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка вищої школи та методологія педагогічних досліджень» є ознайомлення із загальними засадами педагогіки вищої школи, дидактикою вищої школи, методологією і методами виховання у вищій школі, методологією науково-педагогічних досліджень; оволодіння знаннями, уміннями й навичками і формування компетентності здобувачів вищої освіти до проведення науково-педагогічних досліджень. Основними завданнями вивчення дисципліни «Педагогіка вищої школи та методологія педагогічних досліджень» є поглиблення, розширення, інтеграція знань з педагогіки, педагогічної майстерності, навчально-виховних технологій; практичне опанування студентами різними формами організації навчального і виховного процесів у вищих навчальних закладах; відповідального ставлення до виконання професійних обов’язків; прагнення постійно займатися самонавчанням, саморозвитком, самовдосконаленням. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/105 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МР«Педагогіка вищої школи».pdf | 693,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.