Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/106
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТихоненко, А. В.-
dc.contributor.authorСарієнко, В. К.-
dc.contributor.authorСарієнко, В. В.-
dc.contributor.authorЛяшова, Н. М.-
dc.contributor.authorЧайченко, В. Ф.-
dc.date.accessioned2019-02-25T08:55:59Z-
dc.date.available2019-02-25T08:55:59Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/106-
dc.descriptionМодернізація системи освіти на засадах компетентнісного підходу, трансформація структури професійно-педагогічних знань, якими має оволодіти вчитель, спонукає до пошуку сучасних форм неперервного підвищення кваліфікації вчителя протягом життя з тим, щоб зберігати відповідність зростаючому рівню вимог. Традиційно в практиці навчання математики в початковій школі матеріал змістової лінії «Величини» вважається найбільш важким для засвоєння учнями. Причиною такого явища є, перш за все, високий рівень абстрактності цього поняття. Тому в навчальному процесі поняття величини у свідомості учнів формується без визначення, а в процесі виконання ними практичних завдань, пов’язаних з вимірюванням і заснованих на спостереженнях, на особистому життєвому досвіді. Тому й учитель на початкових етапах формування поняття величини спирається на інтуїцію учнів.ru_RU
dc.description.abstractУ навчальному посібнику розглянуті теоретичний і методичний аспекти формування загальнонаукового поняття величини відповідно до вимог освітньо-професійної програми підготовки учителя початкових класів. Посібник містить у собі теоретичні відомості про величини та методичні поради щодо впровадження їх у навчальний процес з математики у початковій школі. Посібник призначений для вчителів початкової школи, методистів, слухачів курсів підвищення кваліфікації, студентів факультетів підготовки вчителів початкових класів вищих педагогічних навчальних закладів, учнів педагогічних коледжів.ru_RU
dc.publisherДВНЗ "ДДПУ"ru_RU
dc.subjectматематикаru_RU
dc.subjectметодика викладанняru_RU
dc.subjectвчителі початкової школиru_RU
dc.subjectвеличиниru_RU
dc.subjectпочаткова школаru_RU
dc.subjectпряма лініяru_RU
dc.subjectвідрізкиru_RU
dc.subjectфігуриru_RU
dc.subjectоб'єм тілru_RU
dc.subjectмаса тілаru_RU
dc.subjectкутиru_RU
dc.subjectчасru_RU
dc.subjectобчисленняru_RU
dc.subjectматематичні знанняru_RU
dc.subjectпрофесійна діяльність учителяru_RU
dc.subjectкомпетентністьru_RU
dc.subjectметодика навчанняru_RU
dc.titleВеличини у початковій школі : на допомогу вчителю початк. шк.ru_RU
dc.title.alternativeнавч.-метод. посіб.ru_RU
dc.typeBookru_RU
Располагается в коллекциях:Навчальні видання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Величини у початковій школі.pdf1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.