Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/106
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тихоненко, А. В. | - |
dc.contributor.author | Сарієнко, В. К. | - |
dc.contributor.author | Сарієнко, В. В. | - |
dc.contributor.author | Ляшова, Н. М. | - |
dc.contributor.author | Чайченко, В. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-25T08:55:59Z | - |
dc.date.available | 2019-02-25T08:55:59Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/106 | - |
dc.description | Модернізація системи освіти на засадах компетентнісного підходу, трансформація структури професійно-педагогічних знань, якими має оволодіти вчитель, спонукає до пошуку сучасних форм неперервного підвищення кваліфікації вчителя протягом життя з тим, щоб зберігати відповідність зростаючому рівню вимог. Традиційно в практиці навчання математики в початковій школі матеріал змістової лінії «Величини» вважається найбільш важким для засвоєння учнями. Причиною такого явища є, перш за все, високий рівень абстрактності цього поняття. Тому в навчальному процесі поняття величини у свідомості учнів формується без визначення, а в процесі виконання ними практичних завдань, пов’язаних з вимірюванням і заснованих на спостереженнях, на особистому життєвому досвіді. Тому й учитель на початкових етапах формування поняття величини спирається на інтуїцію учнів. | ru_RU |
dc.description.abstract | У навчальному посібнику розглянуті теоретичний і методичний аспекти формування загальнонаукового поняття величини відповідно до вимог освітньо-професійної програми підготовки учителя початкових класів. Посібник містить у собі теоретичні відомості про величини та методичні поради щодо впровадження їх у навчальний процес з математики у початковій школі. Посібник призначений для вчителів початкової школи, методистів, слухачів курсів підвищення кваліфікації, студентів факультетів підготовки вчителів початкових класів вищих педагогічних навчальних закладів, учнів педагогічних коледжів. | ru_RU |
dc.publisher | ДВНЗ "ДДПУ" | ru_RU |
dc.subject | математика | ru_RU |
dc.subject | методика викладання | ru_RU |
dc.subject | вчителі початкової школи | ru_RU |
dc.subject | величини | ru_RU |
dc.subject | початкова школа | ru_RU |
dc.subject | пряма лінія | ru_RU |
dc.subject | відрізки | ru_RU |
dc.subject | фігури | ru_RU |
dc.subject | об'єм тіл | ru_RU |
dc.subject | маса тіла | ru_RU |
dc.subject | кути | ru_RU |
dc.subject | час | ru_RU |
dc.subject | обчислення | ru_RU |
dc.subject | математичні знання | ru_RU |
dc.subject | професійна діяльність учителя | ru_RU |
dc.subject | компетентність | ru_RU |
dc.subject | методика навчання | ru_RU |
dc.title | Величини у початковій школі : на допомогу вчителю початк. шк. | ru_RU |
dc.title.alternative | навч.-метод. посіб. | ru_RU |
dc.type | Book | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Навчальні видання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Величини у початковій школі.pdf | 1 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.