Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/106
Назва: | Величини у початковій школі : на допомогу вчителю початк. шк. |
Інші назви: | навч.-метод. посіб. |
Автори: | Тихоненко, А. В. Сарієнко, В. К. Сарієнко, В. В. Ляшова, Н. М. Чайченко, В. Ф. |
Ключові слова: | математика методика викладання вчителі початкової школи величини початкова школа пряма лінія відрізки фігури об'єм тіл маса тіла кути час обчислення математичні знання професійна діяльність учителя компетентність методика навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ДВНЗ "ДДПУ" |
Короткий огляд (реферат): | У навчальному посібнику розглянуті теоретичний і методичний аспекти формування загальнонаукового поняття величини відповідно до вимог освітньо-професійної програми підготовки учителя початкових класів. Посібник містить у собі теоретичні відомості про величини та методичні поради щодо впровадження їх у навчальний процес з математики у початковій школі. Посібник призначений для вчителів початкової школи, методистів, слухачів курсів підвищення кваліфікації, студентів факультетів підготовки вчителів початкових класів вищих педагогічних навчальних закладів, учнів педагогічних коледжів. |
Опис: | Модернізація системи освіти на засадах компетентнісного підходу, трансформація структури професійно-педагогічних знань, якими має оволодіти вчитель, спонукає до пошуку сучасних форм неперервного підвищення кваліфікації вчителя протягом життя з тим, щоб зберігати відповідність зростаючому рівню вимог. Традиційно в практиці навчання математики в початковій школі матеріал змістової лінії «Величини» вважається найбільш важким для засвоєння учнями. Причиною такого явища є, перш за все, високий рівень абстрактності цього поняття. Тому в навчальному процесі поняття величини у свідомості учнів формується без визначення, а в процесі виконання ними практичних завдань, пов’язаних з вимірюванням і заснованих на спостереженнях, на особистому життєвому досвіді. Тому й учитель на початкових етапах формування поняття величини спирається на інтуїцію учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/106 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Величини у початковій школі.pdf | 1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.