Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/109
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сарієнко, В. К. | - |
dc.contributor.author | Сарієнко, В. В. | - |
dc.contributor.author | Чайченко, В. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-25T10:58:34Z | - |
dc.date.available | 2019-02-25T10:58:34Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/109 | - |
dc.description | Навчально-методичний посібник з курсу математики для студентів спеціальності «Початкова освіта» побудований з урахуванням системи математичних понять, які становлять теоретичні основи початкового курсу математики. Його створено з огляду на сучасні вимоги щодо істотного підвищення рівня математичної підготовки таких фахівців і посилення прикладної її спрямованості. Мета посібника – сприяти поглибленому ознайомленні учителів початкових класів понять і відношень математики як профілюючого предмета, розкрити потенційні можливості теоретичних основ початкового курсу математики як засобу формування ключових та предметних компетенцій молодших школярів. | ru_RU |
dc.description.abstract | Навчально-методичний посібник для вчителів початкових класів, студентів вищих педагогічних навчальних закладів. У посібнику викладені теоретичні і практичні основи теорії арифметики невід’ємних цілих чисел, та числових систем. Матеріал подано відповідно до навчальної програми з математики для педагогічних вищих навчальних закладів спеціальності „Початкова освіта”, вимог Державного стандарту початкової школи та змісту освітньо-професійної характеристики вчителя початкової школи. Матеріал посібника є теоретичним підґрунтям відомостей з математики, визначених освітньо-професійною програмою підготовки вчителя початкової школи і викладених у підручниках з математики для початкових класів. Оволодіння викладеним у посібнику матеріалом забезпечує вчителю глибоке проникнення в сутність тих математичних понять і відношень, які складають зміст математичної освіти молодших школярів в частині арифметики невід’ємних цілих чисел. | ru_RU |
dc.publisher | [б. в.] | ru_RU |
dc.subject | арифметика | ru_RU |
dc.subject | натуральні числа | ru_RU |
dc.subject | алгебраїчні операції | ru_RU |
dc.subject | системи числення | ru_RU |
dc.subject | подільність невід'ємних цілих чисел | ru_RU |
dc.subject | алгоритм Евкліда | ru_RU |
dc.subject | початкова освіта | ru_RU |
dc.subject | методика викладання | ru_RU |
dc.subject | вчителі початкової школи | ru_RU |
dc.subject | школярі молодшого віку | ru_RU |
dc.title | Арифметика невід'ємних цілих чисел : на допомогу вчителю початк. кл. | ru_RU |
dc.title.alternative | навч.-метод. посіб. | ru_RU |
dc.type | Book | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Навчальні видання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Арифметика невід'ємних цілих чисел.pdf | 956,28 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.