Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/133
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тендітна, Н. М. | - |
dc.contributor.author | Щербатюк, В. С. | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-07T08:08:05Z | - |
dc.date.available | 2019-10-07T08:08:05Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/133 | - |
dc.description | Пріоритетним завданням навчально-виховного процесу в сучасній школі є всебічний розвиток школярів, зокрема творчих здібностей особистості. «Правильно кажуть, що, якщо людина талановита, то талант у неї багатогранний. Однак вона повинна ще зуміти розвинути в собі всі ці дарування, відшліфувати свої здібності і правильно скористатися ними з користю для себе і для людей, але вдається це далеко не всім і вже у всякому разі не відразу», – говорив Алі Апшерон. Для того, щоб дитина змогла реалізувати себе, свої вміння та можливості, потрібен справжній учитель, який зможе управляти процесами творчого пошуку, ідучи від простого до складного: створювати ситуації, що сприяють творчій активності та спрямованості школяра, розвивати його уяву, асоціативне мислення, здатність розуміти закономірності, прагнення постійно вдосконалюватися, розв’язувати дедалі складніші творчі завдання. | ru_RU |
dc.description.abstract | Навчально-методичний посібник підготовлено для студентів-філологів спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література). Містить низку теоретичних тем з курсу методики навчання української та зарубіжної літератур, що розкривають різноманітні види та форми робіт на уроці, спрямовані на розвиток творчої особистості як учня, так і майбутнього вчителя-словесника. До кожної теми подано зразки вправ та творчих робіт, які можна використовувати як на практичних заняттях з літератури у виші, так і на уроках літератури у закладах загальної середньої освіти. У кінці кожної теми запропоновано питання й завдання для самоконтролю та самостійної роботи, тестові завдання для перевірки набутих знань та умінь. Навчально-методичний посібник адресовано студентам і викладачам вищих навчальних закладів, учителям-словесникам. | ru_RU |
dc.publisher | [б. в.] | ru_RU |
dc.subject | вчителі-словесники | ru_RU |
dc.subject | школярі | ru_RU |
dc.subject | творчі здібності | ru_RU |
dc.subject | уроки літератури | ru_RU |
dc.subject | написання твору | ru_RU |
dc.subject | читацька діяльність учнів | ru_RU |
dc.subject | креалізований текст | ru_RU |
dc.subject | робота з ілюстраціями | ru_RU |
dc.subject | читацький щоденник учня | ru_RU |
dc.subject | "хмари тегів" | ru_RU |
dc.title | Методичний інструментарій майбутнього вчителя-словесника | ru_RU |
dc.title.alternative | навч.-метод. посіб. | ru_RU |
dc.type | Book | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Навчальні посібники |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методический інструментарий вчителя-словесника.pdf | 29,63 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.