Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/133
Назва: Методичний інструментарій майбутнього вчителя-словесника
Інші назви: навч.-метод. посіб.
Автори: Тендітна, Н. М.
Щербатюк, В. С.
Ключові слова: вчителі-словесники
школярі
творчі здібності
уроки літератури
написання твору
читацька діяльність учнів
креалізований текст
робота з ілюстраціями
читацький щоденник учня
"хмари тегів"
Дата публікації: 2018
Видавництво: [б. в.]
Короткий огляд (реферат): Навчально-методичний посібник підготовлено для студентів-філологів спеціальності 014 Середня освіта (Українська мова і література). Містить низку теоретичних тем з курсу методики навчання української та зарубіжної літератур, що розкривають різноманітні види та форми робіт на уроці, спрямовані на розвиток творчої особистості як учня, так і майбутнього вчителя-словесника. До кожної теми подано зразки вправ та творчих робіт, які можна використовувати як на практичних заняттях з літератури у виші, так і на уроках літератури у закладах загальної середньої освіти. У кінці кожної теми запропоновано питання й завдання для самоконтролю та самостійної роботи, тестові завдання для перевірки набутих знань та умінь. Навчально-методичний посібник адресовано студентам і викладачам вищих навчальних закладів, учителям-словесникам.
Опис: Пріоритетним завданням навчально-виховного процесу в сучасній школі є всебічний розвиток школярів, зокрема творчих здібностей особистості. «Правильно кажуть, що, якщо людина талановита, то талант у неї багатогранний. Однак вона повинна ще зуміти розвинути в собі всі ці дарування, відшліфувати свої здібності і правильно скористатися ними з користю для себе і для людей, але вдається це далеко не всім і вже у всякому разі не відразу», – говорив Алі Апшерон. Для того, щоб дитина змогла реалізувати себе, свої вміння та можливості, потрібен справжній учитель, який зможе управляти процесами творчого пошуку, ідучи від простого до складного: створювати ситуації, що сприяють творчій активності та спрямованості школяра, розвивати його уяву, асоціативне мислення, здатність розуміти закономірності, прагнення постійно вдосконалюватися, розв’язувати дедалі складніші творчі завдання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/133
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методический інструментарий вчителя-словесника.pdf29,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.