Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/141
Назва: | Педагогічні вимірювання |
Інші назви: | навч. посіб. |
Автори: | Чуйко, О. С. Сілін, Є. С. |
Ключові слова: | педагогічна діагностика вимірювання тести тестування кореляція тестові завдання аналіз тестування розробка тесту |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Вид-во Б. І. Маторіна |
Короткий огляд (реферат): | У посібнику викладено основні теми курсу дисципліни «Педагогічні вимірювання», які традиційно вивчаються в педагогічних закладах вищої освіти. Кожна тема містить стислі теоретичні відомості, типові приклади, питання для самостійної роботи. |
Опис: | В умовах розбудови національної системи освіти, інтеграції в світову систему особливо актуальним стає забезпечення належного рівня фахової підготовки майбутнього вчителя. Важливою складовою професійної підготовки вчителя є навчальна дисципліна «Педагогічні вимірювання». Представлений навчально-методичний посібник вміщує матеріали для організації аудиторної та самостійної роботи студентів. Тут наведено теоретичний та практичний матеріал, перелік основних питань курса, питання для самоконтролю знань студентів, короткий тлумачний словник, список рекомендованої літератури. Метою написання посібника є висвітлення проблем педагогічного тестування, його переваг та недоліків, технологій створення тестів; аналіз вимог до якості тестів та умов ефективного впровадження тестового контролю знань; розкриття класифікації тестових завдань, характеристика композиції завдань різних типів (формат, структура, правила оформлення, принципи оцінювання та інтерпретації результатів); аналіз помилок та технічних дефектів тестових завдань та процедур тестування. Інтеграція України у міжнародне співтовариство вимагає співставлення освітніх рівнів, а також узгодження принципів підготовки спеціалістів, оскільки саме рівень професійних знань фахівців є одним із основних показників, що визначають добробут населення. Тому першочерговим завданням нині є запровадження сучасних технологій навчання й оцінювання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/141 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні вимірювання.pdf | 1,24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.