Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/147
Название: | Дидактичні ігри та сторителінг як складники інструментарію майбутнього вчителя-словесника |
Другие названия: | навч.-метод. посіб. |
Авторы: | Решетняк, О. О. Щербатюк, В. С. |
Ключевые слова: | українська мова навчальний процес уроки словесності дидактичні ігри ребуси кросворди анаграма сторителінг словесна творчість написання історій |
Дата публикации: | 2019 |
Издательство: | Вид-во Б. І. Маторіна |
Краткий осмотр (реферат): | Навчально-методичний посібник підготовлено для студентів-філологів спеціальностей 014 Середня освіта (Українська мова і література); 014 Середня освіта (Українська мова і література). Середня освіта (Мова та література (англійська)). Містить низку теоретичних тем з курсу методики навчання української мови та літератури, зарубіжної літератури, що розкривають різноманітні види та форми робіт на заняттях, спрямовані на розвиток творчої особистості як учня, так і майбутнього вчителя-словесника. До кожної теми подано теоретичний матеріал, ґрунтовні узагальнення, ретельно дібрані тести, запитання для роздумів, міркувань і самоперевірки. Навчально-методичний посібник адресовано студентам і викладачам вищих навчальних закладів, учителям-словесникам. |
Описание: | Метою сучасної вищої освіти є подальший розвиток і вдосконалення педагогічної системи, підґрунтям створення умов для якої є формування професійно-компетентної, соціально активної, творчої особистості педагога. Безперервно збільшується й змінюється зміст і обсяг знань, умінь та навичок, якими мають володіти майбутні вчителі. Одним з перспективних способів удосконалення підготовки майбутніх учителів є освоєння й упровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце посідають дидактичні ігри. Саме вони створюють умови для залучення студента до безпосередньої участі в навчальному процесі, самостійного пошуку шляхів і засобів розв’язання проблем, що виникають під час практичної діяльності, підвищення рівня пізнавальної активності студентів і рівня їх професійної підготовки. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://hdl.handle.net/123456789/147 |
Располагается в коллекциях: | Навчальні посібники |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДИДАКТИЧНІ ІГРИ ТА СТОРИТЕЛІНГ.pdf | 13,02 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.