Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/155
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Баклашова, Т. М. | - |
dc.contributor.author | Шейкаш, А. О. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-18T09:24:56Z | - |
dc.date.available | 2020-01-18T09:24:56Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/155 | - |
dc.description | Постановка проблеми. Сучасна історіографія в умовах глобалізації та постмо- дерну виступає не стільки сферою наукового знання, скільки частиною суспільної практики. Історіографія є важливим засобом творення сус- пільством власної історичної пам’яті як частини спільної системи цінностей. На відміну від попе- редніх часів, сьогодні кожний член суспільства виступає активним суб’єктом творення власної спільноти, в тому числі і в частині уявлень про спільне минуле. При цьому головною умовою для успішної життєдіяльності особистості сьогодні визнається можливість її саморозвитку та повноцінної реалізації власних можливостей. Це, в свою ергу, вимагає від особистості активної участі в суспільному житті, усвідомленої громадянської позиції, відповідальності за існування держави. Відповідно одним із головних завдань сучасної вищої освіти є формування й розвиток у молодої людини необхідних для самореалізації в суспіль- стві знань, навичок та рис особистості. У відпо- відності до цих завдань освітній процес сучасної вищої школи повинний бути організованим не лише як засвоєння суми знань, а насамперед як процес формування системи компетентностей, необхідних для повноцінного становлення май- бутнього професіонала та успішної життєвої са- мореалізації індивідуума. | ru_RU |
dc.description.abstract | Статтю присвячено вивченню необхідності змістовного оновлення курсу історії України у вищій школі у відповідності до сучасних методологічних вимог. В якості основоположного методологічного підходу визначено принцип антропологізації історичного знання. З’ясовано основні напрями оновлення змісту викладання історії у вищій школі у відповідності до названого підходу. Визначено основні можливості застосування вказаного методологічного підходу до розробки змісту курсу історії України та вста- новлено, які саме перспективи він відкриває. Досліджено можливості розвитку навчальної мотивації, формування загальних та спеціальних компетентностей, закріплення світоглядних установок студентів за допомогою оновлення змісту курсу історії України у відповідності до вимог принципу антропологізації. Визначено перспективи подальших досліджень у вказаному напрямі. | ru_RU |
dc.subject | курс історії України | ru_RU |
dc.subject | вища освіта | ru_RU |
dc.subject | зміст навчання | ru_RU |
dc.subject | методологія | ru_RU |
dc.subject | антропологізація | ru_RU |
dc.title | Зміст курсу історії України у вищій школі в умовах сучасної методології історіописання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Баклашова Т.М., Шейкаш А.О. Зміст курсу історії України....pdf | 1,43 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.