Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/157
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шалашна, Н. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-18T09:43:19Z | - |
dc.date.available | 2020-01-18T09:43:19Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/157 | - |
dc.description | Найкраще придатний до виконання вказаних завдань компетентнісний підхід до організації навчального процесу [3, 4]. У застосуванні до історичної освіти цей підхід також має бути застосований таким чином, щоб забезпечувати формування й розвиток самоідентифікації молодої людини в історичному процесі та усвідомлення приналежності індивіда до нації. Під компетентністю в даному випадку розуміється сукупність мотиваційних імпульсів, знань і вмінь, необхідних для ефективної діяльності в обраному напрямку [3, 5]. В процесі педагогічної роботи необхідно сформувати певну компетентність як здатність до самостійного вирішення проблеми, включаючи процеси її аналізу, збору інформації, необхідної для її вирішення, самостійне обрання шляхів її вирішення [4]. Серед ключових компетентностей, які мають бути сформовані в процесі освіти, слід виділити соціальні компетентності, які забезпечують здатність до ефективної діяльності в соціумі; компетентності продуктивної творчої діяльності; інформаційно-комунікативні компетентності; компетентності саморозвитку й самоосвіти [1]. В процесі історичної освіти вказані групи компетентностей мають формуватись не лише внаслідок застосування певних методичних прийомів, але й насамперед на основі розробки змістовного наповнення курсу. Це, в свою чергу, передбачає застосування певного методологічного підходу до висвітлення історичного процесу. | ru_RU |
dc.description.abstract | Сучасна освіта має своєю метою не лише засвоєння певної суми знань, а насамперед розвитку творчих здібностей особистості, здатності до роботи в команді, комунікативних умінь та навичок, сформованої системи загальних та спеціальних компетентностей. Вимоги сьогодення диктують потребу в тому, щоб випускник навчального закладу був самодостатньою особистістю, здатною до життєвого самовизначення, відкритою до новацій, спроможною на критичне мислення, формулювання й відстоювання власної точки зору. | ru_RU |
dc.subject | методологічні підходи | ru_RU |
dc.subject | історичні компетентності | ru_RU |
dc.title | Нові методологічні підходи до формування історичних компетентностей | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шалашна Н.М. Нові методологічні підходи до формування історичних....pdf | 661,66 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.