Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/157
Назва: | Нові методологічні підходи до формування історичних компетентностей |
Автори: | Шалашна, Н. М. |
Ключові слова: | методологічні підходи історичні компетентності |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна освіта має своєю метою не лише засвоєння певної суми знань, а насамперед розвитку творчих здібностей особистості, здатності до роботи в команді, комунікативних умінь та навичок, сформованої системи загальних та спеціальних компетентностей. Вимоги сьогодення диктують потребу в тому, щоб випускник навчального закладу був самодостатньою особистістю, здатною до життєвого самовизначення, відкритою до новацій, спроможною на критичне мислення, формулювання й відстоювання власної точки зору. |
Опис: | Найкраще придатний до виконання вказаних завдань компетентнісний підхід до організації навчального процесу [3, 4]. У застосуванні до історичної освіти цей підхід також має бути застосований таким чином, щоб забезпечувати формування й розвиток самоідентифікації молодої людини в історичному процесі та усвідомлення приналежності індивіда до нації. Під компетентністю в даному випадку розуміється сукупність мотиваційних імпульсів, знань і вмінь, необхідних для ефективної діяльності в обраному напрямку [3, 5]. В процесі педагогічної роботи необхідно сформувати певну компетентність як здатність до самостійного вирішення проблеми, включаючи процеси її аналізу, збору інформації, необхідної для її вирішення, самостійне обрання шляхів її вирішення [4]. Серед ключових компетентностей, які мають бути сформовані в процесі освіти, слід виділити соціальні компетентності, які забезпечують здатність до ефективної діяльності в соціумі; компетентності продуктивної творчої діяльності; інформаційно-комунікативні компетентності; компетентності саморозвитку й самоосвіти [1]. В процесі історичної освіти вказані групи компетентностей мають формуватись не лише внаслідок застосування певних методичних прийомів, але й насамперед на основі розробки змістовного наповнення курсу. Це, в свою чергу, передбачає застосування певного методологічного підходу до висвітлення історичного процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/157 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шалашна Н.М. Нові методологічні підходи до формування історичних....pdf | 661,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.