Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/226
Title: Соціалізація дітей і підлітків засобами освітньо-виховної оздоровчої роботи
Other Titles: навч.-метод. посіб.
Authors: Омельченко, С. О.
Пристинський, В. М.
Keywords: освітньо-виховна оздоровча робота
соціалізація
здоровий спосіб життя
заходи
філософія здоров'я
Issue Date: 2014
Publisher: ДВНЗ "ДДПУ"
Abstract: У навчально-методичному посібнику представлена освітньо- виховна оздоровча робота, що дозволяє учнівській молоді поглибити знання про здоров’я і здоровий спосіб життя як особистісно-соціальну цінність людини. Сценарії та практичні рекомендації щодо методики проведення сюжетних рухливо-пізнавальних ігор, інформаційно-просвітницьких і спортивно-масових заходів допоможуть педагогам-організаторам, учителям загальноосвітніх навчально-виховних закладів у розробці авторських програм з розвитку пізнавальної активності учнів. Матеріал посібника також зорієнтований на професійно- педагогічну підготовку майбутніх учителів фізичної культури, вчителів основ здоров’я щодо розвитку творчого потенціалу особистості в реалізації феномену здоров’я людини.
Description: Розвиток сучасного суспільства передбачає високі стандарти демократії, соціально орієнтованих прав і свобод людини. Необхідне створення такого соціокультурного середовища, яке забезпечувало б оптимальні можливості для самовираження та самоствердження особистості у формуванні здоров’я тіла і духу людини. Збереження здоров’я є однією з глобальних проблем, вирішення якої зумовлює не тільки перспективи майбутнього розвитку людства, а й сам факт його подальшого існування як біологічного виду. Проблема загрози здоров’ю розглядається світовою спільнотою як антропологічний виклик планетарного масштабу поряд із загрозою світової війни, екологічними катаклізмами, демографічною загрозою, недостатністю природних ресурсів, наслідками науково-технічного прогресу. Здоров’я людини вже не вважається суто медичною проблемою. Узагальнені дані залежності здоров’я від різних чинників свідчать, що система охорони здоров’я зумовлює лише 10 %, приблизно 20 % припадає на екологію, 20 % на спадковість і 50 % на умови і спосіб життя людини. Фахівці з медицини, валеології, теорії і методики фізичного виховання, педагогіки здоров’я, соціальної педагогіки вважають оптимальну рухову активність людини (використання засобів фізичної культури і спорту, різноманітних систем оздоровлення, відновлення, рекреації) одним із провідних факторів збереження здоров’я [11]. Фізична культура в контексті загальної культури людини є результатом багатогранної творчої діяльності суспільства, яке успадковує такі його духовні цінності як генерування здорового способу життя та зміцнення здоров’я, гармонійний фізичний розвиток, забезпечення продуктивної професійної діяльності, здійснення змагальної, розважальної і рекреативної діяльності, виховання естетичних ідеалів і етичних норм особистості. У зв’язку з цим, формування сучасного валеологічного світогляду учнівської молоді полягає в спрямованості дій суспільства на створення умов, які забезпечували б усвідомлення людиною необхідності збереження, зміцнення, споживання, привласнення, відновлення та передачі здоров’я як духовно-ціннісного феномену.
URI: http://ddpu.edu.ua:8083/xmlui/handle/123456789/226
Appears in Collections:Навчальні видання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.