Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/231
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Приймак, Г. Ю. | - |
dc.contributor.author | Пристинський, В. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-17T09:46:38Z | - |
dc.date.available | 2020-06-17T09:46:38Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/231 | - |
dc.description | Концепція національного виховання, концепція непереривної освіти, національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті визначають фізичну досконалість учнів та студентської молоді пріоритетною соціально- педагогічною метою державницького поступу, що органічно пов’язана з її духовним розвитком, формуванням ціннісних орієнтацій до здорового способу життя, здатністю до ефективної фахової і соціальної самореалізації. Здоровий спосіб життя визначено як активну діяльність людей, спрямовану на збереження й зміцнення власного здоров’я, оздоровлення організму, боротьбу зі шкідливими звичками та чинниками ризику для здоров’я, формування позитивної психологічної установки на збереження, зміцнення й примноження не тільки власного здоров’я, а й здоров’я оточуючих. При цьому одним із головних завдань у профілактиці, а також у запобіганні виникнення захворювань і хвороб виступає виховання здорового способу життя учнів та студентської молоді. | en_US |
dc.description.abstract | У науково-методичній розробці представлено теоретико-методологічне обґрунтування реалізації процесу наступності у формуванні здорового способу життя учнівської молоді. Визначено пріоритетні соціально-педагогічні умови та педагогічні технології, які забезпечують наступність у вихованні цінностей здоров’я і здорового способу життя старшокласників і студентів в системі середньої і вищої освіти. Для викладачів вищих навчальних закладів, учителів основ здоров’я і фізичної культури загальноосвітніх навчально-виховних закладів, учнів старшого шкільного віку, студентів вищих навчальних закладів. | en_US |
dc.publisher | ДВНЗ "ДДПУ" | en_US |
dc.subject | здоровий спосіб життя | en_US |
dc.subject | старшокласники | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | наступність | en_US |
dc.subject | вікові особливості | en_US |
dc.subject | фізкультурно-спортивна діяльність | en_US |
dc.subject | вплив | en_US |
dc.subject | соціальні фактори | en_US |
dc.subject | психічне здоров'я | en_US |
dc.subject | умови проживання | en_US |
dc.subject | соціальне оточення | en_US |
dc.subject | педагогічні умови | en_US |
dc.subject | педагогічні технології | en_US |
dc.title | Соціально-педагогічні умови забезпечення наступності у формуванні здорового способу життя учнівської молоді | en_US |
dc.title.alternative | навч.-метод. розробка | en_US |
dc.type | Book | en_US |
Располагается в коллекциях: | Наукові документи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Соціально-педагогічні умови забезпечення наступності,2016р..pdf | 2,07 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.