Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/263
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пристинський, В. М. | - |
dc.contributor.author | Осіпцов, А. В. | - |
dc.contributor.author | Пристинська, Т. М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-02T09:38:07Z | - |
dc.date.available | 2020-07-02T09:38:07Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/263 | - |
dc.description | Однією з актуальних проблем сучасної педагогічної науки залишається необхідність визначення впливу засобів професійно-прикладної фізичної підготовки на формування особистості учнівської молоді, яка б гармонійно поєднувала духовне багатство, моральну чистоту і фізичну досконалість. | en_EN |
dc.description.abstract | Метою цієї роботи є визначення та наукове обґрунтування показників розвитку ціннісних орієнтацій учнівської молоді на засадах упровадження інтерактивних технологій професійно-орієнтованого фізичного виховання. Матеріалом дослідження є експериментальна перевірка ефективності впроваджених заходів професійно орієнтованого фізичного виховання, що здійснювалась у Маріупольському вищому металургійному професійному училищі № 99 (n=34), Маріупольському технічному ліцеї (n=27), Маріупольському професійному машинобудівному ліцеї (n=31). Практичні заняття, які склали основу педагогічного експерименту, проводилися за розкладом навчально-виховного процесу з фізичного виховання (три заняття на тиждень) на основі експериментальної програми, що регламентувала планування, організацію, контроль, регулювання, корекцію та стимулювання розвитку ціннісних орієнтацій учнів. У процесі педагогічного експерименту навчальні (академічні) групи учнів розподілялись на діади (2 особи), тріади (3 особи), мікрогрупи (4-7 осіб), малі групи (8-12 осіб), що сприяло ефективному формуванню ціннісних орієнтацій (здібностей до самоорганізації, працьовитості, наполегливості, самооцінки тощо), а також сформованості мотивації успішної діяльності. Упровадження заходів професійно-орієнтованого фізичного виховання здійснювалося шляхом реалізації адекватних засобів, методів, педагогічних технологій, інтерактивних форм організації навчально-виховного процесу учнів на засадах діагностично визначених цілей і завдань професійної підготовки майбутніх фахівців. Було встановлено, що процес формування ціннісних орієнтацій учнів засобами професійно-орієнтованого фізичного виховання має бути структурований як педагогічна система відкритого типу з комплексом організаційно-педагогічних умов, що забезпечують оптимальне її функціонування в освітньо-виховному середовищі навчального закладу. | en_EN |
dc.subject | професійно-орієнтоване фізичне виховання | en_EN |
dc.subject | професійно-прикладна фізична підготовка | en_EN |
dc.subject | виховний потенціал | en_EN |
dc.subject | ціннісні орієнтації | en_EN |
dc.subject | учнівська молодь | en_EN |
dc.title | Професійно-орієнтоване фізичне виховання у формуванні ціннісних орієнтацій учнівської молоді | en_EN |
dc.type | Article | en_EN |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ж.Наукова скарбниця освіти Донеччини, №3,2017,стор.17-24.pdf | 1,39 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.