Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/263
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПристинський, В. М.-
dc.contributor.authorОсіпцов, А. В.-
dc.contributor.authorПристинська, Т. М.-
dc.date.accessioned2020-07-02T09:38:07Z-
dc.date.available2020-07-02T09:38:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/263-
dc.descriptionОднією з актуальних проблем сучасної педагогічної науки залишається необхідність визначення впливу засобів професійно-прикладної фізичної підготовки на формування особистості учнівської молоді, яка б гармонійно поєднувала духовне багатство, моральну чистоту і фізичну досконалість.en_EN
dc.description.abstractМетою цієї роботи є визначення та наукове обґрунтування показників розвитку ціннісних орієнтацій учнівської молоді на засадах упровадження інтерактивних технологій професійно-орієнтованого фізичного виховання. Матеріалом дослідження є експериментальна перевірка ефективності впроваджених заходів професійно орієнтованого фізичного виховання, що здійснювалась у Маріупольському вищому металургійному професійному училищі № 99 (n=34), Маріупольському технічному ліцеї (n=27), Маріупольському професійному машинобудівному ліцеї (n=31). Практичні заняття, які склали основу педагогічного експерименту, проводилися за розкладом навчально-виховного процесу з фізичного виховання (три заняття на тиждень) на основі експериментальної програми, що регламентувала планування, організацію, контроль, регулювання, корекцію та стимулювання розвитку ціннісних орієнтацій учнів. У процесі педагогічного експерименту навчальні (академічні) групи учнів розподілялись на діади (2 особи), тріади (3 особи), мікрогрупи (4-7 осіб), малі групи (8-12 осіб), що сприяло ефективному формуванню ціннісних орієнтацій (здібностей до самоорганізації, працьовитості, наполегливості, самооцінки тощо), а також сформованості мотивації успішної діяльності. Упровадження заходів професійно-орієнтованого фізичного виховання здійснювалося шляхом реалізації адекватних засобів, методів, педагогічних технологій, інтерактивних форм організації навчально-виховного процесу учнів на засадах діагностично визначених цілей і завдань професійної підготовки майбутніх фахівців. Було встановлено, що процес формування ціннісних орієнтацій учнів засобами професійно-орієнтованого фізичного виховання має бути структурований як педагогічна система відкритого типу з комплексом організаційно-педагогічних умов, що забезпечують оптимальне її функціонування в освітньо-виховному середовищі навчального закладу.en_EN
dc.subjectпрофесійно-орієнтоване фізичне вихованняen_EN
dc.subjectпрофесійно-прикладна фізична підготовкаen_EN
dc.subjectвиховний потенціалen_EN
dc.subjectціннісні орієнтаціїen_EN
dc.subjectучнівська молодьen_EN
dc.titleПрофесійно-орієнтоване фізичне виховання у формуванні ціннісних орієнтацій учнівської молодіen_EN
dc.typeArticleen_EN
Располагается в коллекциях:Наукові публікації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ж.Наукова скарбниця освіти Донеччини, №3,2017,стор.17-24.pdf1,39 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.