Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/263
Назва: | Професійно-орієнтоване фізичне виховання у формуванні ціннісних орієнтацій учнівської молоді |
Автори: | Пристинський, В. М. Осіпцов, А. В. Пристинська, Т. М. |
Ключові слова: | професійно-орієнтоване фізичне виховання професійно-прикладна фізична підготовка виховний потенціал ціннісні орієнтації учнівська молодь |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Метою цієї роботи є визначення та наукове обґрунтування показників розвитку ціннісних орієнтацій учнівської молоді на засадах упровадження інтерактивних технологій професійно-орієнтованого фізичного виховання. Матеріалом дослідження є експериментальна перевірка ефективності впроваджених заходів професійно орієнтованого фізичного виховання, що здійснювалась у Маріупольському вищому металургійному професійному училищі № 99 (n=34), Маріупольському технічному ліцеї (n=27), Маріупольському професійному машинобудівному ліцеї (n=31). Практичні заняття, які склали основу педагогічного експерименту, проводилися за розкладом навчально-виховного процесу з фізичного виховання (три заняття на тиждень) на основі експериментальної програми, що регламентувала планування, організацію, контроль, регулювання, корекцію та стимулювання розвитку ціннісних орієнтацій учнів. У процесі педагогічного експерименту навчальні (академічні) групи учнів розподілялись на діади (2 особи), тріади (3 особи), мікрогрупи (4-7 осіб), малі групи (8-12 осіб), що сприяло ефективному формуванню ціннісних орієнтацій (здібностей до самоорганізації, працьовитості, наполегливості, самооцінки тощо), а також сформованості мотивації успішної діяльності. Упровадження заходів професійно-орієнтованого фізичного виховання здійснювалося шляхом реалізації адекватних засобів, методів, педагогічних технологій, інтерактивних форм організації навчально-виховного процесу учнів на засадах діагностично визначених цілей і завдань професійної підготовки майбутніх фахівців. Було встановлено, що процес формування ціннісних орієнтацій учнів засобами професійно-орієнтованого фізичного виховання має бути структурований як педагогічна система відкритого типу з комплексом організаційно-педагогічних умов, що забезпечують оптимальне її функціонування в освітньо-виховному середовищі навчального закладу. |
Опис: | Однією з актуальних проблем сучасної педагогічної науки залишається необхідність визначення впливу засобів професійно-прикладної фізичної підготовки на формування особистості учнівської молоді, яка б гармонійно поєднувала духовне багатство, моральну чистоту і фізичну досконалість. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/263 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ж.Наукова скарбниця освіти Донеччини, №3,2017,стор.17-24.pdf | 1,39 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.