Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/263
Title: Професійно-орієнтоване фізичне виховання у формуванні ціннісних орієнтацій учнівської молоді
Authors: Пристинський, В. М.
Осіпцов, А. В.
Пристинська, Т. М.
Keywords: професійно-орієнтоване фізичне виховання
професійно-прикладна фізична підготовка
виховний потенціал
ціннісні орієнтації
учнівська молодь
Issue Date: 2017
Abstract: Метою цієї роботи є визначення та наукове обґрунтування показників розвитку ціннісних орієнтацій учнівської молоді на засадах упровадження інтерактивних технологій професійно-орієнтованого фізичного виховання. Матеріалом дослідження є експериментальна перевірка ефективності впроваджених заходів професійно орієнтованого фізичного виховання, що здійснювалась у Маріупольському вищому металургійному професійному училищі № 99 (n=34), Маріупольському технічному ліцеї (n=27), Маріупольському професійному машинобудівному ліцеї (n=31). Практичні заняття, які склали основу педагогічного експерименту, проводилися за розкладом навчально-виховного процесу з фізичного виховання (три заняття на тиждень) на основі експериментальної програми, що регламентувала планування, організацію, контроль, регулювання, корекцію та стимулювання розвитку ціннісних орієнтацій учнів. У процесі педагогічного експерименту навчальні (академічні) групи учнів розподілялись на діади (2 особи), тріади (3 особи), мікрогрупи (4-7 осіб), малі групи (8-12 осіб), що сприяло ефективному формуванню ціннісних орієнтацій (здібностей до самоорганізації, працьовитості, наполегливості, самооцінки тощо), а також сформованості мотивації успішної діяльності. Упровадження заходів професійно-орієнтованого фізичного виховання здійснювалося шляхом реалізації адекватних засобів, методів, педагогічних технологій, інтерактивних форм організації навчально-виховного процесу учнів на засадах діагностично визначених цілей і завдань професійної підготовки майбутніх фахівців. Було встановлено, що процес формування ціннісних орієнтацій учнів засобами професійно-орієнтованого фізичного виховання має бути структурований як педагогічна система відкритого типу з комплексом організаційно-педагогічних умов, що забезпечують оптимальне її функціонування в освітньо-виховному середовищі навчального закладу.
Description: Однією з актуальних проблем сучасної педагогічної науки залишається необхідність визначення впливу засобів професійно-прикладної фізичної підготовки на формування особистості учнівської молоді, яка б гармонійно поєднувала духовне багатство, моральну чистоту і фізичну досконалість.
URI: http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/263
Appears in Collections:Наукові публікації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.