Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/266
Title: | Методика формування у підлітків мотивації до систематичних занять фізичною культурою і спортом |
Authors: | Іванченко, Л. П. Пристинський, В. М. Іванченко, С. Г. Пристинська, Т. М. |
Keywords: | фізична культура мотивація спорт рухова активність |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті представлена методика формування в учнів загальноосвітніх навчальних закладів позитивної мотивації до систематичних занять фізичною культурою і спортом. Розкриваються психолого-педагогічні умови її реалізації. Означені етапи розвитку мотивації та тривалість кожного з них. Викладена технологія розвитку самосвідомості учнів. Представлений аналіз видів рухової активності школярів та факторів, що на неї впливають. |
Description: | Протягом останніх років в Україні склалася тривожна ситуація в сфері фізичного виховання молоді, що позначилося погіршенням здоров’я та рівня фі- зичної підготовленості дітей та учнівської молоді. Це насамперед пов’язано з кризовим станом системи фізичного виховання населення, яка не відповідає сучасним вимогам та міжнародним стан- дартам. Основними причинами кризи, на наш погляд, є знецінення соціального престижу фізич- ної культури і спорту, здорового способу життя; бюрократизація процесу підготовки й перепідготовки кадрів у сфері фізичного виховання; недо- оцінка в навчально-виховних закладах освіти со- ціальної, оздоровчої і виховної цінності фізичної культури; залишковий принцип фінансування розвитку фізичної культури і спорту. А отже, до- сить низький рівень позитивної мотивації до сис- тематичних занять фізичною культурою і спортом, ведення здорового способу життя в учнів загальноосвітніх закладів, що спонукає науковцівдо розв’язання даної проблеми |
URI: | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/266 |
Appears in Collections: | Наукові публікації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ж.Молодий вчений,№2(54) 2018р..pdf | 402 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.