Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/296
Название: Якісні задачі з фізики як засіб професійного зростання учнів сільськогосподарчих училищ
Другие названия: Qualitative tasks as a means of professional growth of students of agricultural schools
Авторы: Лимарєва, .Ю.М.
Луцюк, О.А
Ключевые слова: навчальний процес
запитання
якiсна задача
практична спрямованiсть
практична значущiсть
Дата публикации: 2018
Издательство: Донбаський державний педагогічний університет
Серия/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 8;186-190
Краткий осмотр (реферат): У статтi розкрито проблему використання якiсних задач професiйного спрямування на уроках фiзики. Запропоновано одну iз можливих класифiкацiй якiсних задач з фiзики,що використовуються у навчальному процесi в закладах сiльськогосподарського спрямування. Визначено важливi вимоги до подання та вирiшення якiсної фiзичної задачi професiйного спрямування.
Описание: The article deals with the problem of the use of qualitative tasks of professional guidance in physics classes. One of the possible classifications of qualitative problems in physics, which are used in the educational process in the institutions of agricultural direction, is proposed. The important requirements for the presentation and solving of a qualitative physical task of professional direction are determined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/296
ISSN: 2413-2667
Располагается в коллекциях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 8

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
pp_186-190.pdf137,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.