Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/296
Назва: Якісні задачі з фізики як засіб професійного зростання учнів сільськогосподарчих училищ
Інші назви: Qualitative tasks as a means of professional growth of students of agricultural schools
Автори: Лимарєва, .Ю.М.
Луцюк, О.А
Ключові слова: навчальний процес
запитання
якiсна задача
практична спрямованiсть
практична значущiсть
Дата публікації: 2018
Видавництво: Донбаський державний педагогічний університет
Серія/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 8;186-190
Короткий огляд (реферат): У статтi розкрито проблему використання якiсних задач професiйного спрямування на уроках фiзики. Запропоновано одну iз можливих класифiкацiй якiсних задач з фiзики,що використовуються у навчальному процесi в закладах сiльськогосподарського спрямування. Визначено важливi вимоги до подання та вирiшення якiсної фiзичної задачi професiйного спрямування.
Опис: The article deals with the problem of the use of qualitative tasks of professional guidance in physics classes. One of the possible classifications of qualitative problems in physics, which are used in the educational process in the institutions of agricultural direction, is proposed. The important requirements for the presentation and solving of a qualitative physical task of professional direction are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/296
ISSN: 2413-2667
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pp_186-190.pdf137,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.