Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/324
Назва: Використання наочності на уроках математики
Інші назви: The use of visualization in the lessons of mathematics
Автори: Беседін, Б.Б.
Смоляков, О.В.
Ключові слова: наочнiсть
види наочностi
математика
сновна школа
Дата публікації: 2017
Видавництво: Донбаський державний педагогічний університет
Серія/номер: Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 7;103-109
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню проблеми використання наочностi в основнiй школi. У нiйокреслено потребу у використаннi наочностi i надано деякi рекомендацiї по використаннюнаочностi на уроках математики.
Опис: The article is devoted to the study of the problem of using visualization in the primary school. It identifies the necessity of using visualization and provides some recommendations of the visualization usage in math lessons.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/324
ISSN: 2413-2667
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць фізико-математичного факультету ДДПУ, Випуск 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
znpfmf2017_103-109.pdf151,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.