Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/341
Название: Діагностика навчально-пізнавальної діяльності студентів закладу вищої освіти
Другие названия: навч.-метод. посіб.
Авторы: Садова, Т. А.
Георгян, Н. М.
Ключевые слова: вища освіта
студенти
дошкільна педагогіка
навчально-пізнавальна діяльність
моніторинг
діагностика
оцінювання
дидактичне тестування
тести
тестові завдання
Дата публикации: 2019
Издательство: Маторін Б. І.
Краткий осмотр (реферат): У навчально-методичному посібнику з урахуванням сучасних вимог висвітлено теоретичні засади моніторингу якості вищої освіти, сутність і зміст діагностики в системі педагогічного моніторингу, визначено основні критерії діагностики навчально- пізнавальної діяльності студентів, охарактеризовано види дидактичних тестів та технологію їх складання. У практичній частині представлено систему тестових завдань з курсу дошкільної педагогіки та визначено особливості їх використання на різних етапах навчального процесу. Навчально-методичний посібник рекомендовано для студентів магістерського рівня вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта» та викладачів педагогічних закладів вищої освіти.
Описание: У сучасних умовах розвитку педагогічної освіти особливого значення набуває проблема якості підготовки майбутніх фахівців до професійно- педагогічної діяльності. Успішне здійснення процесу професійної підготовки неможливе без постійного удосконалення форм, методів, засобів навчання. Одним з актуальних завдань вищої освіти є запровадження сучасних технологій навчання та впровадження у практику освітніх закладів моніторингових досліджень якості професійно-педагогічної підготовки. Педагогічний моніторинг – це діяльність, яка лежить в основі організації цілісного освітнього процесу. Важливе місце у системі моніторингу належить діагностиці якості освіти, метою якої є систематичне виявлення, оцінювання й аналіз протікання освітнього процесу, що дає змогу визначити не лише рівень підготовленості, обізнаності студентів, а й виявити сильні й слабкі сторони педагогічного процесу, накреслити шляхи оптимізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, розвитку їх здібностей, внести певні корективи в діяльність викладача.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/341
Располагается в коллекциях:Навчальні видання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Діагностика навчально-пізнавальної діяльності студентів.pdf458 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.