Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/341
Назва: | Діагностика навчально-пізнавальної діяльності студентів закладу вищої освіти |
Інші назви: | навч.-метод. посіб. |
Автори: | Садова, Т. А. Георгян, Н. М. |
Ключові слова: | вища освіта студенти дошкільна педагогіка навчально-пізнавальна діяльність моніторинг діагностика оцінювання дидактичне тестування тести тестові завдання |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Маторін Б. І. |
Короткий огляд (реферат): | У навчально-методичному посібнику з урахуванням сучасних вимог висвітлено теоретичні засади моніторингу якості вищої освіти, сутність і зміст діагностики в системі педагогічного моніторингу, визначено основні критерії діагностики навчально- пізнавальної діяльності студентів, охарактеризовано види дидактичних тестів та технологію їх складання. У практичній частині представлено систему тестових завдань з курсу дошкільної педагогіки та визначено особливості їх використання на різних етапах навчального процесу. Навчально-методичний посібник рекомендовано для студентів магістерського рівня вищої освіти спеціальності «Дошкільна освіта» та викладачів педагогічних закладів вищої освіти. |
Опис: | У сучасних умовах розвитку педагогічної освіти особливого значення набуває проблема якості підготовки майбутніх фахівців до професійно- педагогічної діяльності. Успішне здійснення процесу професійної підготовки неможливе без постійного удосконалення форм, методів, засобів навчання. Одним з актуальних завдань вищої освіти є запровадження сучасних технологій навчання та впровадження у практику освітніх закладів моніторингових досліджень якості професійно-педагогічної підготовки. Педагогічний моніторинг – це діяльність, яка лежить в основі організації цілісного освітнього процесу. Важливе місце у системі моніторингу належить діагностиці якості освіти, метою якої є систематичне виявлення, оцінювання й аналіз протікання освітнього процесу, що дає змогу визначити не лише рівень підготовленості, обізнаності студентів, а й виявити сильні й слабкі сторони педагогічного процесу, накреслити шляхи оптимізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, розвитку їх здібностей, внести певні корективи в діяльність викладача. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/341 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Діагностика навчально-пізнавальної діяльності студентів.pdf | 458 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.