Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/584
Title: | Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни «Тьюторський супровід навчального процесу» |
Other Titles: | для здобувачів другого (магістерського) рівня вищ. освіти денної та заочної форм навчання 2-ге вид.перероб. та доповн. |
Authors: | Гарань, Н. С. Сипченко, О. М. |
Keywords: | навчальний процес тьюторство тьюторський супровід |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ДВНЗ "ДДПУ" |
Abstract: | Методичні вказівки укладено відповідно до освітньої програми «Педагогіка вищої школи» та навчального плану підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки. Подано: силабус; робочу програму навчальної дисципліни «Тьюторський супровід навчального процесу»; навчально- методичні матеріали для лекцій, опорний конспект лекцій; інструктивно- методичні матеріали до практичних занять; дидактичне забезпечення самостійної роботи: вимоги до есе, рекомендації щодо використання інформаційних технологій і до складання ментальної карти (інтелектуальної карти); контрольні питання до заліку. Призначається для викладачів закладів вищої освіти, здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, науковців, науково-педагогічних працівників. |
Description: | Методичні вказівки до вивчення навчальної дисципліни «Тьюторський супровід навчального процесу» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищ. освіти денної та заочної форм навчання: 2-ге вид.перероб. та доповн. / уклад. Н. С. Гарань, О. М. Сипченко. – Слов’янськ: ДВНЗ «ДДПУ», Слов’янськ, 2021. – 62 с. |
URI: | http://ddpu.edu.ua:8083/ddpu/handle/123456789/584 |
Appears in Collections: | Навчальні видання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Метод.вказівки до вивч. навч.дисц. Тьюторський супровід навчального процесу,2021.pdf | 1,8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.