Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/66
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАлексейчук, І. С.-
dc.contributor.authorЗагороднюк, В. П.-
dc.contributor.authorМозговий, Л. І.-
dc.contributor.authorАбизова, Л. В.-
dc.contributor.authorЄмельяненко, Г. Д.-
dc.contributor.authorДубініна, В. О.-
dc.date.accessioned2018-12-21T07:10:19Z-
dc.date.available2018-12-21T07:10:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.isbn978-966-2762-92-1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/66-
dc.descriptionАктуальність даного навчального посібника визначається особливостями сучасної епохи і відповідними трансформаціями в філософії та педагогіці, які вже не можуть бути осмислені на основі попередніх теоретико-методологічних уявлень. Переосмислення статусу раціонального пізнання в системі пізнавальної діяльності людини, що відбувається у зв'язку з розвитком інформаційної революції і кризою класичної концепції раціональності спільно з проявом небезпеки гіпертрофованої експансії інструментального розуму, продукує нові вимоги до навчання і засобів пізнавальної діяльності, одночасно стимулюючи парадигмальне оновлення освіти. Необхідною теоретико-методологічною умовою і засобом такого оновлення є філософсько-освітня рефлексія раціонального пізнання, що передбачає уточнення його змісту, структури і закономірностей, осмислення репрезентації знання в освітньому просторі.ru_RU
dc.description.abstractНавчальний посібник створено на основі досвіду викладання дисципліни «Філософія освіти і науки» у ДВНЗ«Донбаський державний педагогічний університет». Матеріал репрезентовано згідно з кредитно- трансферною системою оцінювання знань магістрів: І розділ «Філософія освіти» (6 тем) та ІІ розділ «Філософія науки» (6 тем). Висвітлюються вихідні поняття і проблеми філософії освіти, філософії науки, методології наукового пізнання. Посібник адресовано магістрантам, аспірантам, викладачам філософських дисциплін, всіх, хто цікавиться вивченням філософії освіти і науки.ru_RU
dc.publisher[б. в.]ru_RU
dc.subjectфілософія наукиru_RU
dc.subjectфілософія освітиru_RU
dc.subjectосвітньо-педагогічний дискурсru_RU
dc.subjectосвітні парадигмиru_RU
dc.subjectкласична філософіяru_RU
dc.subjectнекласична філософіяru_RU
dc.subjectСковорода Г. С.ru_RU
dc.subjectсоціокультурні контексти освітиru_RU
dc.subjectінституціалізаціяru_RU
dc.subjectлюдинаru_RU
dc.subjectособистістьru_RU
dc.subjectгендерна соціалізаціяru_RU
dc.subjectбуттяru_RU
dc.subjectпізнанняru_RU
dc.subjectсцієнтизмru_RU
dc.subjectантисцієнтизмru_RU
dc.subjectекстерналізмru_RU
dc.subjectінтерналізмru_RU
dc.subjectкумулятивізмru_RU
dc.subjectплюралізмru_RU
dc.subjectнормативізмru_RU
dc.subjectдескриптивізмru_RU
dc.subjectістинаru_RU
dc.subjectсенсru_RU
dc.titleФілософія освіти і наукиru_RU
dc.title.alternativeнавч. посіб.ru_RU
dc.typeBookru_RU
Располагается в коллекциях:Навчальні видання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Філософія освіти і науки.pdf6,08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.