Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.ddpu.edu.ua/ddpu/handle/123456789/66
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алексейчук, І. С. | - |
dc.contributor.author | Загороднюк, В. П. | - |
dc.contributor.author | Мозговий, Л. І. | - |
dc.contributor.author | Абизова, Л. В. | - |
dc.contributor.author | Ємельяненко, Г. Д. | - |
dc.contributor.author | Дубініна, В. О. | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-21T07:10:19Z | - |
dc.date.available | 2018-12-21T07:10:19Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-2762-92-1 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/66 | - |
dc.description | Актуальність даного навчального посібника визначається особливостями сучасної епохи і відповідними трансформаціями в філософії та педагогіці, які вже не можуть бути осмислені на основі попередніх теоретико-методологічних уявлень. Переосмислення статусу раціонального пізнання в системі пізнавальної діяльності людини, що відбувається у зв'язку з розвитком інформаційної революції і кризою класичної концепції раціональності спільно з проявом небезпеки гіпертрофованої експансії інструментального розуму, продукує нові вимоги до навчання і засобів пізнавальної діяльності, одночасно стимулюючи парадигмальне оновлення освіти. Необхідною теоретико-методологічною умовою і засобом такого оновлення є філософсько-освітня рефлексія раціонального пізнання, що передбачає уточнення його змісту, структури і закономірностей, осмислення репрезентації знання в освітньому просторі. | ru_RU |
dc.description.abstract | Навчальний посібник створено на основі досвіду викладання дисципліни «Філософія освіти і науки» у ДВНЗ«Донбаський державний педагогічний університет». Матеріал репрезентовано згідно з кредитно- трансферною системою оцінювання знань магістрів: І розділ «Філософія освіти» (6 тем) та ІІ розділ «Філософія науки» (6 тем). Висвітлюються вихідні поняття і проблеми філософії освіти, філософії науки, методології наукового пізнання. Посібник адресовано магістрантам, аспірантам, викладачам філософських дисциплін, всіх, хто цікавиться вивченням філософії освіти і науки. | ru_RU |
dc.publisher | [б. в.] | ru_RU |
dc.subject | філософія науки | ru_RU |
dc.subject | філософія освіти | ru_RU |
dc.subject | освітньо-педагогічний дискурс | ru_RU |
dc.subject | освітні парадигми | ru_RU |
dc.subject | класична філософія | ru_RU |
dc.subject | некласична філософія | ru_RU |
dc.subject | Сковорода Г. С. | ru_RU |
dc.subject | соціокультурні контексти освіти | ru_RU |
dc.subject | інституціалізація | ru_RU |
dc.subject | людина | ru_RU |
dc.subject | особистість | ru_RU |
dc.subject | гендерна соціалізація | ru_RU |
dc.subject | буття | ru_RU |
dc.subject | пізнання | ru_RU |
dc.subject | сцієнтизм | ru_RU |
dc.subject | антисцієнтизм | ru_RU |
dc.subject | екстерналізм | ru_RU |
dc.subject | інтерналізм | ru_RU |
dc.subject | кумулятивізм | ru_RU |
dc.subject | плюралізм | ru_RU |
dc.subject | нормативізм | ru_RU |
dc.subject | дескриптивізм | ru_RU |
dc.subject | істина | ru_RU |
dc.subject | сенс | ru_RU |
dc.title | Філософія освіти і науки | ru_RU |
dc.title.alternative | навч. посіб. | ru_RU |
dc.type | Book | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Навчальні видання |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Філософія освіти і науки.pdf | 6,08 MB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.